تا سال ۲۰۲۳ پنج درصد سرمایه دنیا به بیت کوین اختصاص می‌یابد

مرد اسطوره ای سیلیکون ولی:

تیم دراپر، سرمایه‌گذار بزرگ بیت کوین روز گذشته در مصاحبه‌ای با «فاکس بیزینس» اعلام کرد که بیت کوین تا سال ۲۰۲۳، پنج درصد از کل بازارهای جهانی را به خود اختصاصی خواهد داد. در ادامه با ارزدیجیتال همراه باشید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این مصاحبه که در حاشیه کنفرانس «سالت» (Salt) در شهر لاس‌وگاس انجام شد، تیم دراپر که به‌واسطه حمایت‌های قوی خود از بیت کوین شهرت دارد، گفت که بیت کوین، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا، با افزایش قیمت بسیار زیادی در سال‌های آینده مواجه خواهد شد:

    این اتفاق رخ می‌دهد چون من به آن ایمان‌ دارم. چیزی در حدود چهار سال آینده شاهد آن خواهیم بود و بیت کوین پنج درصد بازارهای موجود در کل کره زمین را تسخیر می‌کند.

    این [بیت کوین] یک ارز بهتر است. آزاد، غیرمتمرکز و شفاف. همه می‌دانند که بر روی بلاک چین چه اتفاقی میافتد.

بنا بر گزارش خبرگزاری‌های مختلف، بازار صعودی بیت کوین در سال ۲۰۱۹ باقوت کار خود را ادامه می‌دهد این در حالی است که این ارز با گذشتن از مرز ۷,۰۰۰ هزار دلار به بالاترین قیمت از نوامبر سال گذشته رسیده است.

دراپر ضمن خاطرنشان کردن نشان تجاری جدیدش که به تولید جوراب و کروات‌هایی با طرح بیت کوین می‌پردازد، گفت که رؤیای ایجاد شرکتی را در سر دارد که به‌صورت کامل به بیت کوین وابسته است و تمام تراکنش‌های آن بر بستر بیت کوین صورت می‌گیرند:

    دوست دارم که سرانجام سرمایه‌هایم را جایی ببرم که با بیت کوین سرمایه‌گذاری کنم و با بیت کوین به همه پول بدهم. حقوق کارمندان و متصدیان هم با بیت کوین پرداخت شوند و سرمایه‌گذاران هم سودشان را با بیت کوین دریافت کنند. چراکه در این صورت نه حسابدار لازم دارم، نه قانون، نه دفترداری و نه مسئولیت نگه‌داری بر عهده من خواهد بود و همه‌چیز [به‌خودی‌خود] حل می‌شوند.

دراپر که از سرمایه‌گذاران و حامیان «تزوس» (tezos)، پلتفرم اپلیکیشن های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند است، به دلیل پیش بینی‌های اغراق‌آمیز خود در ارتباط با قیمت بیت کوین مشهور است. تا جایی که پیش‌تر و در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸، اعلام کرده بود که بیت کوین تا سال ۲۰۲۳ به قیمت ۲۵۰ هزار دلار خواهد رسید.

منبع:  cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  6