پرداخت بدون توقف عوارض آزادراه ها خدمتی دیگر از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند با استفاده از سرویس «برداشت مستقيم پيمان» اين بانک، عوارض عبور از آزادراه هايي که داراي تگ الکترونيك هستند را بدون توقف پرداخت نمايند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با اجرای طرح پرداخت الکترونیکي عوارض آزادراهي توسط شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور، در حال حاضر اخذ عوارض در تعدادي از آزادراه‌ها، تنها به‌صورت الكترونيكي صورت مي‌پذيرد و رانندگان وسايط نقليه موظف به پرداخت عوارض از درگاه‌هاي متصل به اين سامانه مي‌باشند.

بر این اساس، مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران می‌توانند، علاوه بر امکان پرداخت از طريق درگاه هاي اينترنتي با کارت‌هاي شتابي اين بانک، از سرويس برداشت مستقيم پيمان نيز استفاده كنند.

در این راستا، با ورود به سایت NSPAY.IR و اضافه نمودن پلاک خودرو، با تعیین مبلغ مشخص و محدود، مجوز برداشت از سپرده خود در بانک را ثبت نموده تا در صورت عبور از آزادراه‌ها ، مبلغ عوارض به‌صورت خودکار از حساب وي کسر شود.

خاطرنشان می‌سازد، در فاز بعدی امکان اخذ قبض عوارض از سامانه و پرداخت از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک نيز مهيا خواهد شد.
 
دریافت فایل

 

 

 

منبع: قرض الحسنه مهر

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ⁄  7  =