سکه برای اسفند ۷۰۰ هزار تومان

در حالی روز گذشته روند معاملات آتی منفی بود که امروز با پایان معاملات دی ماه، همه قرارداد‌‌ها روند مثبت خوبی را سپری می‌کنند و با افزایش حدود 2.5 درصدی سکه اسفند ماه نرخ این سکه وارد مرز 700 تومان شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از فارس، در حالی امروز معاملات آتی سکه روند مثبتی را در پیش گرفته که روز گذشته همه قرارداد‌ها به جز دی ماه روند منفی را در پیش گرفته بودند، البته این روند منفی اندک بوده و نوسان شدیدی در بازار وجود نداشت.

بر این اساس، روز گذشته آخرین روز معاملاتی سکه دی ماه بود و سه قرارداد دیگر اسفند سال جاری، اردیبهشت و تیر سال آینده امروز با توجه به گذشت حدود دو ساعت از شروع معاملات با استقبال خوبی روبه‌رو شده و هر سه قرارداد بیش از دو درصد مثبت شده‌اند.

نرخ سکه اسفند در مقایسه با روز گذشته 15 هزار تومان افزایش و سکه اردیبهشت و تیر سال آینده نیز همین افزایش را تجربه کرده‌اند،بنابراین در این ساعت سکه اسفند، اردیبهشت و تیر به ترتیب 706، 728 و 758 هزار تومان معامله می‌شود.
 
با توجه به اینکه بیشترین افزایش قیمت مربوط به سکه اسفند ماه است، امروز پس از مدت‌ها سکه اسفند ماه وارد کانال 700 هزار تومان شده است.

بر اساس این گزارش، پس از اعلام خبر افزایش نرخ سود بانکی به بیش از 20 درصد در چهارشنبه هفته گذشته، بازار در انتظار تأیید رئیس جمهور بود، بنابراین بازار ابتدا دچار شک و حتی برخی مشتریان نیز دست از خرید برداشته تا تکلیف این مسئله مشخص شود ولی امروز معاون آقای رحیمی معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد که افزایش نرخ سود بانکی مطرح نیست.

در این شرایط باید دید چه وضعیتی در پیش است و بازار چه عکس‌العملی به آن نشان می‌دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  3  =