امضای تفاهم‌نامه همکاری فناپ و استان خراسان رضوی

تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین شرکت فناپ و استانداری خراسان رضوی در حوزه معین اقتصادیِ ایجاد و توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری در این استان، روز سه‌شنبه دهم اردیبهشت به امضای شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ و علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به موجب این تفاهم‌نامه، شرکت فناپ در حداقل پنج حوزه اصلی، تامین‌کننده‌ زیرساخت‌های نرم‌افزاری جهت توسعه در این استان خواهد بود.

ایجاد و توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری در استان خراسان رضوی، ایجاد بستر نرم‌افراری شبکه کسب‌وکار و اشتغال در این استان، ایجاد بسترهای توسعه‌ی اشتغال پایدار، اشتغالزایی مستقیم متخصصین حوزه‌ی نرم‌افزار، تحقق دولت الکترونیک، و در نهایت، راه‌اندازی پلتفرم ارائه‌ی خدمات فناورانه‌ی کسب‌وکاری استان، محورهای اصلی تفاهم‌نامه امضا شده فی‌مابین فناپ و استانداری خراسان رضوی را تشکیل می‌دهند.

تفاهم‌نامه معین‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه‌‎ی هوشمندسازی از این جهت به امضا رسیده‌است که مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، فعالیت خود را با قدرت بیشتری در این استان دنبال کند. هدف دیگر از این تفاهم‌نامه‌ها، دستیابی به حمایت همه‌جانبه‌ی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری از مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی عنوان شده است.

منبع: فناپ

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  8