فیدلیتی، معاملات تجاری بیت کوین را در عرض چند هفته آغاز خواهد کرد

به گزارش بلومبرگ:

به گزارش بلومبرگ در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت)، شرکت سرمایه‌گذاری ۷ تریلیون دلاری فیدلیتی (Fidelity)، خرید و فروش بیت کوین (BTC) را تا چند هفته‌ی آینده برای مشتریان نهادی خود، راه‌اندازی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از منبعی آگاه که درخواست داشت نامش فاش نشود، شرکت تابعه‌ی فیدلیتی دیجیتال استس (Fidelity Digital Assets)، که محور فعالیت‌هایش پیرامون ارزهای دیجیتال است، این سرویس را به خدمات کنونی شرکت، اضافه خواهد کرد. این شرکت تابعه، در ماه اکتبر ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد و پیش از معامله‌ی فرا بورسی (OTC)، خدمات حفاظت از ارزهای دیجیتال را از ماه مارس امسال ارائه داده است.

به گفته‌ی این منبع، اکنون، بخش معاملاتی این شرکت، به زودی از چند هفته‌ی دیگر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و مانند دیگر خدمات فرا بورسی ارائه‌شده، عمدتاً هدف آن، تریدرهایی که معاملاتی با حجم بالا انجام می‌دهند، خواهد بود. در حالی که خود شرکت فیدلیتی این زمان اعلام شده را تائید نکرد، اشاره کرد که مسیر آینده‌ی آن، بیشتر با فضای ارز دیجیتال بیت کوین ادغام خواهد شد. آرلن رابرتس (Arlene Roberts)، سخنگوی فیدلیتی، به بلومبرگ گفت:

    ما هم اکنون مجموعه‌ی برگزیده‌ای از مشتریان را داریم که در پلتفرم خود از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم.

وی افزود:

    ما فعالیت خود را برای راه‌اندازی این خدمات در مدت چند هفته‌ و یا ماه‌‌های آینده، بر اساس نیازهای مشتریان، حوزه‌ی قضایی و دیگر معیارها ادامه خواهیم داد. در حال حاضر، خدمات ارائه‌شده، روی بیت کوین متمرکز هستند.

این گزارش به دنبال تحقیق هفته‌ی گذشته‌ی فیدلیتی که در آن از میل پایدار این شرکت به بیت کوین در میان بازار مورد هدف آن، خبر می‌داد، منتشر شد.

تام جسوپ، رئیس Fidelity Digital Assets

شایان ذکر است که از میان بیش از ۴۰۰ سرمایه گذار نهادی که ۲۲ درصد آن‌ها بدین موضوع پاسخ دادند، گفتند که ارز دیجیتال بیت کوین را به عنوان بخشی از سبد سهام خودشان داشته‌اند. تقریباً نیمی از آنان با افزودن این ارز دیجیتال موافق بودند.

تام جسوپ (Tom Jessop)، رئیس Fidelity Digital Assets، در خبر دیگری گفته بود:

    سرمایه‌گذاران نهادی بیشتری با دارایی‌های دیجیتال به طور مستقیم و یا از طریق ارائه‌دهندگان خدمات سر و کار دارند، زیرا تأثیر بالقوه‌ی فناوری بلاک چین در بازارهای مالی قدیمی و جدید، با سرعت بیشتری مشخص می‌شود.

منبع:  cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  35  =  44