راه اندازی نسخه جدید همراه بانک سپه با ۶۰ خدمت متنوع

رئیس اداره کل فناوری اطلاعات بانک سپه از راه اندازی نسخه 3 همراه بانک سپه با بیش از 60 خدمت مختلف بانکی به دارندگان حسابهای بانک سپه و کارتهای عضو شتاب خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حسین ریاحی اظهارداشت: نسخه جدید همراه بانک سپه، با هدف ارائه خدمات متنوع بانکی به صورت غیرحضوری و متناسب با نیاز مشتریان در 24 ساعت شبانه روز، تهیه و راه اندازی شده است.

وی به امکانات نسخه سوم همراه بانک سپه اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات به کارتهای عضو شتاب، خدمات چک، انتقال وجه بین بانکی (ساتنا)، گزارشهای سفارشی براساس نیاز کاربر، خرید شارژ تلفن همراه، مشاهده واریزی یارانه ها، ارسال صورتحساب به پست الکترونیکی و… از جمله قابلیتهای نسخه جدید همراه بانک سپه هستند.

وی در تشریح سایر خدمات این سامانه اظهارداشت: به منظور کاهش هزینه مشتریان و ارائه خدمات متنوع تر مبتنی بر نیاز و خواست مشتریان، این بانک در نسخه جدید همراه بانک خود، به ارائه بیش از 30 خدمت بانکی به صورت اختصاصی در بستر GPRS اقدام کرده است

رئیس اداره کل فناوری اطلاعات بانک سپه گفت: ارائه نرم افزار در سه پوسته مختلف، پشتیبانی از تمامی گوشی ها دارای قابلیت برنامه های جاوا، اندروید و تشخیص خودکار اندازه و سایز گوشی تلفن همراه، از دیگر مزیتهای این نرم افزار است.

وی با بیان اینکه برای استفاده از سامانه مذکور، مشتریان بانک سپه و دارندگان کارتهای عضو شتاب می توانند به آدرس اینترنتی mobile.ebanksepah.ir مراجعه و نرم افزار مربوطه را دریافت کنند، اظهارداشت: به منظور افزایش امنیت مشتریان و جلوگیری از دریافت نسخه های جعلی، فعالسازی نرم افزار نسخه 3 همراه بانک سپه، منوط به دریافت کد فعالسازی از طریق سایت اینترنتی بانک سپه است.

ریاحی تأکید کرد:مشتریان این نرم افزار را به دلیل مسائل امنیتی، صرفاً از طریق سایت بانک سپه دریافت کنند و از دریافت آن از روشهای دیگر همچون بلوتوث توسط افراد ناشناس در خارج از سیستم بانک سپه خودداری کنند.

ریاحی اضافه کرد: لازمه بهره گیری از خدمات بانکی بانک سپه در بستر GPRS ، فعال سازی این بستر توسط مشتریان در سیم کارتهایشان است که این کار با مراجعه به سایت یا دفاتر امور مشترکین اپراتورهای تلفن همراه امکان پذیر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    کوکد فعال سازی

  2. مجیدآقاجانی می گوید

    دریافت کدفعالسازی

  3. abas می گوید

    دریافت کد فعال سازی

ارسال یک پاسخ

  +  1  =  4