گزارش بانک مرکزی از روز اول برخورد با دلالان ارز

یک مقام مسئول بانک مرکزی درباره جمع آوری دلالان از بازار ارز گفت: نیروی انتظامی امروز جدی‌تر وارد بازار خواهد شد. وی در مورد این که روز گذشته از تعداد دلالان کاسته نشده و فقط با این تفاوت که فعالیت‌شان در ترس و تردید اما انجام می‌شد، تصریح کرد: نیروهای بانک خبر دادند در بازار کسی نبوده است؛ ممکن است از بین 2 هزار دلال 2 نفر را دیده شده باشد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس،وی درباره اجرای برنامه جدید برخورد با دلالان افزود: بانک مرکزی از زمانی که برنامه خود را اعلام کرده در بازار تغییراتی ایجاد شده است.

وی با اشاره به ورود گسترده بازرسان بانک مرکزی به بازار برای شناسایی دلالان، تاکید کرد: دیروز طبق گزارش بازرسان تعداد دلالان موجود در بازار بسیار کمتر از روزهای قبل شده بود.

وی در مورد این که روز گذشته از تعداد دلالان کاسته نشده و فقط با این تفاوت که فعالیت‌شان در ترس و تردید اما انجام می‌شد، تصریح کرد: نیروهای بانک خبر دادند در بازار کسی نبوده است؛ ممکن است از بین 2 هزار دلال 2 نفر را دیده شده باشد.

این مقام مسئول در بانک مرکزی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی گسترده تر از دیروز وارد بازار می شود تا دلالان را جمع‌آوری می‌کنند.

امروز هم دلالان سر کار خود امدند و مشابه قبل کار خود را در این منطقه از سر گرفتند البته این افراد بنا به اذعان خودشان این روزها با ترس و لرز به بازار می آیند و با سلام و صلوات کارشان را آغاز می‌کنند.

روز گذشته البته شایعاتی در بازار پیچیده بود که تعدادی از دلالان در پاساژ افشار دستگیر شده‌اند و همین شایعه البته مانع از حضور دلالان در این منطقه شده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  35  =  39