اکنون زمان خرید بیت‌کوین است

فوربز:

تازه‌ترین گزارش Adamant Capital می‌گوید که زمان خرید و پس‌انداز بیت کوین رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از فابانیوز، به نقل از فوربز،  تازه ترین گزارش  Adamant Capital یک سایت تخصصی در زمینه ارزرمزها و بیت کوین، به این نتیجه دست یافته است که اکنون زمان آن رسیده است که پیش از اینکه بار دیگر بازار ارزرمزها به طرز بی پروایی با افزایش قیمت مواجه شود، خرید و پس انداز بیت کوین انجام شود.
 
در گذشته، این سایت همچنین یک گزارش درباره بیت کوین به عنوان یک دارایی در حال کم ارزش قابل توجه در سال های 2012 و 2015 منتشر کرده بود.
 
در گزارش جدید این سایت آمده است:

اکنون بیت کوین با ارزشی در حدود 75 درصد کمتر از آنچه در سال 2017، بالاترین قیمتی که تاکنون به خود دیده بود، قرار دارد، ما معتقدیم که بازار کنونی ارزرمزها فرصت استثنایی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

 
در طول این مرحله انباشت، در این گزارش پیش بینی شده است که بیت کوین چیزی در حدود قیمت 3 تا 6 هزار و 500 دلار خرید و فروش شود. علاوه بر آن، گزارش می گوید یک اتفاق در بازار بیت کوین و در تاریخ نوامبر سال 2018 رخ داد، جایی که سرمایه گذاران در زمینه خرده فروشی بازار را رها کردند و قیمت بیت کوین تا 48 درصد کاهش پیدا کرد.
 
بر اساس این گزارش، بازار ارزرمزها از اوایل سال 2019 بهبود پیدا کرده است.
 
از آنجایی که بیت کوین به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال در بازار سرمایه محسوب می شود، اکنون 53 و 5 درصد از سرمایه کل بازار را در اختیار دارد و در زمینه عملکرد قیمت، دیگر ارزهای دیجیتال نیز این کریپتو را دنبال می کنند. در نتیجه، بازار ارزهای دیجیتال در نوامبر ضررهای قابل توجهی را متحمل شد و تنها یکی از 25 ارز بزرگ دیجیتال در جهان توانست در سال گذشته با رشد همراه باشد.
 
در آغاز ماه نوامبر گذشته، بازار سرمایه ارزهای دیجیتال ارزشی در حدود 203 میلیارد دلار را ثبت کرده بود، امروز اما آمارها عدد 130 میلیارد دلار را نشان می دهند که چیزی در حدود 35 درصد زیان را ثبت کرده اند.
 
بر همین اساس، کلیت بازار سرمایه ارزهای دیجیتال اکنون بیش از 690 میلیارد دلار یعنی 83 درصد از ارزش خود را از بالاترین میزان خود یعنی 820 میلیارد دلار در ژانویه گذشته از دست داده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  10