حضور فعال گروه مالي اقتصادنوين در دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانک و بيمه

گروه مالي اقتصادنوين در دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانک و بيمه (فاينکس 2019) که از تاريخ 2 الي 5 ارديبهشت 98 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود، ميزبان شرکت‌کنندگان و فعالان اقتصادي خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين نمايشگاه که با هدف معرفي دستاوردها و ابزارهاي صنعت مالي به سرمايه‌گذاران، فعالان اقتصادي و آحاد جامعه برگزار مي‌شود، گروه مالي اقتصادنوين متشکل از بانک اقتصادنوين و شرکت‌هاي تامين سرمايه نوين، کارگزاري تامين سرمايه نوين، مشاور سرمايه‌گذاري تامين سرمايه نوين، پرداخت نوين آرين، بيمه نوين، ليزينگ اقتصادنوين و خدمات ارزي و صرافي اقتصادنوين با استقرار در غرفه‌هاي مشترک، توانمندي‌ها و دستاوردهاي خود را در قالب ارائه زنجيره کاملي از خدمات پولي و مالي، در معرض ديد بازديدکنندگان از نمايشگاه قرار خواهند داد.

علاقه‌مندان براي بازديد از غرفه‌هاي گروه مالي اقتصادنوين مي‌توانند به سالن 38 غرفه 15 و سالن 31A غرفه 6 اين نمايشگاه مراجعه کنند. همچنين مديران و کارشناسان بانک اقتصادنوين و شرکت‌هاي گروه با حضور در غرفه‌هاي ياد شده، آماده پاسخگويي به پرسش‌هاي بازديدکنندگان در امور بانکي، مالي و سرمايه‌گذاري خواهند بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  28