مهندس اجرایی سابق گوگل و پی پال به عنوان افسر ارشد محصول Bakkt انتخاب شد

مدیر عامل پلتفرم دارایی دیجیتال Bakkt آقای Kelly Loeffler، در پست وبلاگ خود در روز ۱۱ آوریل اعلام کرد که یک مدیر سابق اجرایی مهندسی در PayPal و گوگل در حال ملحق شدن به تیم پشتیبانی این پلتفرم است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، آقای Mike Blandina با بیش از ۲۵ سال تجربه در پرداخت‌های دیجیتال، مهندسی ، استراتژی و عملیات، به Bakkt نیز به عنوان افسر ارشد محصول (CPO) پیوسته ‌است.

افسر ارشد محصول جدید آقای Blandina، تلاش‌های شرکت را برای همگرا کردن یک اکوسیستم مورد اعتماد برای دارایی‌های دیجیتال با پرداخت از موارد به منظور کمک به Bakkt برای آوردن کاربردهای واقعی به بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال هدایت می‌کند.

Blandina به عنوان رئیس پرداخت‌ها و مهندسی اعتبار در پرداخت‌های دیجیتال جهانی به PayPal و همچنین به عنوان مدیر مهندسی کیف پول گوگل (Google Wallet) کار می‌کرد شناخته می‌شود.

  علاوه بر آن، Blandina به شرکت فینتک TxVia که تحت حمایت شرکت venture قرار گرفته بود و همچنین در کارت هدیه جهانی و شبکه پرداخت دیجیتال به نام Blackhawk Network نیز سابقه همکاری دارد.

در این اعلامیه، مدیر عامل Bakkt دیگر استخدام‌های مهم دیگری را از قبیل Adam White کهنه‌کار که به عنوان موسس COO و رئیس موسسه کنترل سازمانی و محصولات تجاری آن در اکتبر ۲۰۱۸ استخدام شده‌بود، مشخص کرد.

Loeffler همچنین به استخدام Balaji Devarasetty، مدیر اجرایی سابق Worldpay، اشاره کرد که به عنوان نایب‌رئیس تکنولوژی به تیم Bakkt پیوست.

در اواخر ماه مارس، Bakkt متخصص سابق امنیت سایبری در IBM ، سیسکو و Endgame، آقای Tom Noonan را نیز استخدام کرد.

ابتدا در آگوست سال ۲۰۱۸ اعلام شد که Bakkt اخیرا در رابطه با دریافت تاییدیه کمیسیون تجارت کالاهای ایالات‌متحده آمریکا (CFTC) تاخیر بیشتری به دست آورده‌است.

پیش از این گزارش شده‌بود که پس از افزایش بیش از ۱۸۰ میلیون دلاری سرمایه در سال گذشته، این پلتفرم ۷۴۰ میلیون دلار افزایش سرمایه داشته است.

منبع :  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  40