برقراری شبکه وایرلس اینترنت برای بانک‌ها و مراکز حساس لرستان

تا ۴۸ ساعت آینده عملیاتی می‌شود؛

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برقراری ارتباطات بانک‌ها و مراکز حساس لرستان به صورت موقت با قرار گرفتن شبکه وایرلس اینترنت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمد جواد آذری جهرمی بلافاصله بعد از جلسه ستاد مدیریت بحران استان لرستان، جلسه اضطراری را با حضور مدیران و کارشناسان ارتباطی در خرم آباد به منظور رفع مشکلات شبکه ارتباطی این استان برگزار کرد.

در این جلسه که مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت استان لرستان، مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان و مسوول ستاد مدیریت بحران وزارت ارتباطات حضور داشتند، آذری جهرمی با بیان اینکه تمام سایت های تلفن همراه در پلدختر تا ۴۸ ساعت آینده عملیاتی می‌شود، گفت: از امروز مسیر جدید فیبر نوری عملیاتی و ارتباطات صوتی و اینترنت در پلدختر بهبود خواهد یافت. ضمن اینکه شبکه وایرلس اینترنت برای بانک‌ها و مراکز حساس به صورت موقت برقرار می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که سایت های قابل دسترسی روستایی تلفن همراه نیز تا ۴۸ ساعت آینده وارد مدار می شوند، افزود: تمهیدات لازم ارتباطی و مکان مناسب برای خبرنگارانی که تمایل به تهیه گزارش، عکس یا تصویر از خسارات ناشی از سیل و اطلاع رسانی نیازها و کمبودها و خدمات نهادهای امدادرسانی داشته باشند نیز فراهم می شود.

 

منبع: ایبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  −    =  17