همکاری اینتل و بی‌ام‌و در پروژه شتاب‌دهنده دولتی بلاک چین

گروه BMW آسیا، اینتل (Intel) و نیلسن (Nielsen) هم اکنون شرکای پروژه شتاب‌دهنده بلاک چین ترایب (Tribe) هستند که توسط دولت سنگاپور پشتیبانی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شتاب دهنده ترایب این خبر را در روز جمعه اعلام کرد و اذعان داشت که این سه شرکت دانش و تخصص خود را در زمینه‌های مرتبط برای کمک به ساخت یک اکوسیستم جامع «آماده برای صنعت ۴.۰»، با استارتاپ ترایب به اشتراک خواهند گذاشت.

به عنوان مثال، گروه BMW آسیا کلاس‌های آموزشی پیشرفته و جلسات مشاوره‌ای در خصوص این‌که چگونه می‌توان راه‌حل‌های بلاک چین را در وضعیت بازار انبوه اجرایی کرد، ارائه خواهد کرد.

کارستِن ساپیا (Carsten Sapia)، معاون گروه IT و مدیر منطقه آسیا اقیانوسیه‌ی گروه BMW آسیا اظهار داشت: ما امیدواریم که بتوانیم به این استارتاپ‌ها کمک کنیم تا اثبات مفهوم خود را بسط دهند و به مرحله بعدی توسعه خود برسند.

از سوی دیگر شرکت اینتل خدمات مشاوره‌ای تجاری و فنی را برای استارتاپ‌ها ارائه خواهد کرد. مایکل رید (Michael Read)، مدیر برنامه بلاک چین شرکت اینتل اذعان داشت:

    فناوری‌های اینتل مانند پردازنده‌های اینتل زنون مقیاس‌پذیر و اینتل SGX، می‌توانند به بهبود حریم خصوصی، امنیت و مقیاس‌پذیری بلاک چین کمک کند.

در همین حین نیلسن محیطی آزمایشی را با هدف فراهم آوردن شرکت‌کنندگان در یک محیط کنترل‌شده و امن برای آزمودن فناوری‌های جدید و افزایش سرعت پذیرش راه‌حل‌های خود، تدارک خواهد دید.

رایان چو (Ryan Chew)، از کارمندان سرپرستی پروژه شتاب‌دهنده ترایب اظهار داشت:

    برای حرکت رو به جلو به عنوان یک جامعه، ما باید به آزمایش و تجربه ترغیب و تشویق کنیم و زمانی که منافع و مزیت‌های فناوری بلاک چین آشکار شود، مقبولیت و پذیرش این جریان بدون شک دنبال خواهد شد.

ماه گذشته ترایب با کانسن‌سیس (ConsenSys)، استودیو توسعه اتریوم، برای گسترش بیشتر اکوسیستم بلاک چین در سنگاپور همکاری کرد.

شتاب‌دهنده ترایب در دسامبر گذشته به عنوان بخشی از شرکت سرمایه‌گذاری ترایو ونچرز (Trive Ventures) با همکاری صندوق ICON کره جنوبی و PwC مرکز سرمایه‌گذاری سنگاپور راه‌اندازی شد. موسسه تجاری سنگاپور یک موسسه دولتی است که از شتاب‌دهنده‌ها برای توسعه اکوسیستم استارتاپ حمایت می‌کند.

منبع:  coindesk

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1