پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی (آنی رو) در تاپ فعال شد

مطابق اعلام شرکت تابان آتی پرداز، همزمان با حذف دریافت سنتی و نقدی عوارض آزادراهی در 4 آزاد راه کشور از 29 اسفند 97، امکان پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی با همکاری شرکت سپندار در تاپ فعال شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با این امکان همه هموطنان گرامی می توانند با ثبت شماره پلاک خودرو/خودرهای خود و انتخاب مبدا و مقصد سفر، نسبت به انتخاب آزاد راه و پرداخت وجه اقدام نموده و بدون دغدغه و بدون نیاز به انتظار در صف های طولانی از عوارضی های مسیر عبور کنند.

گفتنی است این امکان متمایز در حال حاضر در بین نرم افزارهای پرداخت ، تنها در نرم افزار تاپ ارائه شده و عموم مردم میتوانند در 22 نقطه عوارضی در سطح کشور ازاین امکان استفاده نمایند.

برای استفاده از این خدمات کافیست آخرین نسخه نرم افزار تاپ را از سایت  top.ir    یا مارکت های نرم افزاری به شرح زیر نصب نموده و وارد بخش خدمات خودرو شوید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. غلامرضا میرآبادی می گوید

    جریمه عدم پرداخت عوارض با آنی رو چقدر است؟

  2. فردین مرادپور می گوید

    خوب هست

  3. حمیدرضا فرمانی کرمانی می گوید

    متاسفانه در اپلیکیشن ام و دیگر اپلیکیشن ها بستری برای پرداخت آنلاین که حداقل یک تا دو ساعت دیگر بعد از استعلام پرداخت بدهی وجود نداشت خیلی بهتر بود من با اپلیکیشن آپ دو مرتبه پرداخت داشتم و به نتیجه نرسیدم و تصمیم گردم اپلیکیشن را حذف کنم گرچه با پشتیبانی هم تماس گرفتم

ارسال یک پاسخ

87  −    =  81