خرید سهام بانک قوامین از ۱۸ فروردین ۹۸

در پی ادغام بانک‌های نیروهای مسلح اعلام شد؛

بانک قوامین با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سهامداران این بانک می‌توانند از روز ۱۸ فروردین سال آینده نسبت به فروش سهام خود در این بانک اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک قوامین اطلاعیه‌ای در سامانه کدال با عنوان خرید سهام بانک قوامین با نماد وقوام منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: با عنایت اعلام رسمی ادغام بانک‌ها و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه از سوی بانک مرکزی و بر اساس مصوبه شورای عالی محترم بورس مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از ساعت معاملاتی تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح دارنده سهام بانک قوامین می‌توانند پس از مراجعه به یکی از شرکت‌های کارگزاری عضو شرکت بورس اوراق بهادار تهران/ فرابورس ایران یا نماینده سهامداران عمده که مرتبط با یکی از کارگزاران فوق است با ارائه دستور فروش و تکمیل فرم‌های مربوطه نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است از روز یکشنبه ۱۸ فروردین ماه سال ۹۸ به مدت ۳۰ روز کاری تا روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۸ امکان استفاده از شرایط فوق فراهم است و قیمت سهام قابل خرید از هر کد سهامداری حقیقی و حقوقی به شرح ذیل خواهد بود:

قیمت خرید سهام اشخاص حقوقی هر سهم هزار ریال است.
قیمت خرید سهام اشخاص حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح به ارزش تابلو (در زمان توقف نماد) خواهد بود.

نوع سفارش از نظر اعتبار زمانی سفارش بدون محدودیت زمانی است.

براساس اعلام بانک قوامین، سهام‌ توسط شرکت حمل و نقل بین المللی خط صبا (شرکت زیرمجموعه این بانک) خریداری می‌شود. همچنین سهامدارانی که در مهلت تعیین شده نسبت به ارائه دستور فروش اقدام نکنند، می‌توانند تا زمان ارزش‌گذاری سهام بانک قوامین توسط گروه کارشناسان رسمی تامل نموده و بر اساس آن و به ترتیب که متعاقباً اعلام خواهد شد نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است که بانک قوامین تضمینی مبنی بر اینکه ارزش ذاتی تعیین شده در آینده بیشتر از ارزش قابل خرید در حال حاضر باشد را نخواهد داد.

ایبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  ⁄  74  =