صادق فرامزی از ایران کیش رفت و طبری مدیر عامل جدید شد

بر اساس تصمیمات هیات مدیره؛

با پذیرش استعفای صادق فرامرزی ، هیات مدیره شرکت ایران کیش پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات این شرکت را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، هیات مدیره شرکت ایران کیش  استعفای صادق فرامرزی را پذیرفت و پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات این شرکت را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی کرد.

بنابر این گزارش صادق فرامرزی از بهار سال 93 به عنوان مدیرعامل  ایران کیش منصوب شد و طی 5 سال حضور خود بستر مناسب توسعه این شرکت را فراهم کرد. مهمترین دستاورد وی طراحی و استقرار اکو سیستم پات است که اتفاقا با همکاری طبری معاون فناروی اطلاعات این  شرکت عملیاتی شده و هم اکنون دارای بخش های بسیار متنوع و نوآورانه ای است.

حضور  5ساله فرامرزی در ایران کیش از بسیار جهات از جمله سودآوری  و توسعه فناوری همچنین حرکت در مسیر تحول دیجیتال نشاندهنده یک کارنامه موفق است.

در همین حال پیمان طبری نیز به واسطه حضور چند ساله خود در معاونت فناوری اطلاعات و بخصوص مسئولیت اجرایی اکوسیستم پات که مسیر آینده شرکت ایران کیش را تشکیل می دهد نیز انتخاب مناسب از سوی هیات مدیره برای جایگاه مدیرعاملی است.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک برای صادق فرامزی آرزوی موفقیت می کند همچنین انتصاب طبری به مدیرعامل ایران کیش را تبریک می گوید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  55  =  58