مراسم رونمایی از تمبر یادبود بانک‌ایران زمین

رونمایی از تمبر یادبود بانک ایران زمین با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک و جمعی از اصحاب رسانه صبح امروز درهتل بزرگ تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی: مدیرعامل بانک ایران زمین در جمع مدیران ارشد بانکی و خبرنگاران، در مراسم رونمایی از تمبر یادبود بانک با اشاره به اهمیت و‌ جایگاه بانک ایران زمین در زمینه بانکداری دیجیتال گفت: "بانک ایران زمین" اولین بانکی بود که برنامه ریزی برای تحول دیجیتالی در نظام ‌بانکی را اعلام کرد و دیجیتالیزه کردن را به عنوان شعار خودش انتخاب کرد.

پورسعید اظهار داشت: رونمایی از تمبر بانک ایران زمین نشانگر حرکت این بانک در راستای دستیابی به اهداف است و ما در برنامه خود تدارک دیده ایم که به یک بانک دیجیتالی تبدیل شویم.

این در حالی است که ما اولین بانکی بودیم که برنامه ریزی برای تحول دیجیتالی در نظام بانکی را اعلام کرده و تلاش نموده ایم که خدمات خود را به مشتریان متنوع‌تر کنیم.

مدیرعامل بانک ایران زمین اظهار داشت: جای خوشحالی دارد که بانک‌های دیگر نیز این حرکت را شروع و برای آن برنامه ریزی کرده اند و بر این اساس ما نیز به زودی شاهد ارائه خدمات جدید به مشتریان هستیم.

تمبر بانک ایران زمین به مناسبت سالروز تأسیس بانک که ۲۴ اسفند است، رونمایی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  30