شرکت « Fidelity » آمریکا پلتفرم دارایی‌‌های دیجیتال خود را آغاز کرد

پلتفرم فیدلیتی دیجیتال اسِتس (Fidelity Digital Assets) که بخش ارز دیجیتال غول خدمات مالی آمریکایی فیدلیتی است، هم‌اکنون با گروهی از مشتریان آغاز به کار کرده است. این خبر را شرکت فیدلیتی روز ۸ مارس (۱۷ اسفند) اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت فیدلیتی در توییتی نوشت:

    ما هم‌اکنون با گروهی از مشتریان واجد شرایط کارمان را آغاز کرده‌ایم و به گسترش آهسته آن ادامه خواهیم داد. رویکردهای ما بر روی نیازهای مرتبط با صندوق‌های پوششی، اداره‌های خانوادگی، صندوق‌های بازنشستگی، موقوفه‌ها و سرمایه‌گذاران نهادی تمرکز دارند.

فیدلیتی پیش از این در انتهای ماه ژانویه اعلام کرده بود که این پلتفرم در حال پشت سر گذاشتن مراحل نهایی آزمایش سرویس دارایی دیجیتال جدیدش است. پیش از آن نیز این شرکت در اکتبر ۲۰۱۸ گفته بود که با در نظر داشتن ملزومات قانونی به دنبال توسعه پلتفرمی برای پاسخگویی به استانداردهای نگهداری و معامله نهادی است.

همچنین به گفته منبع ناشناسی در ژانویه سال جاری، فیدلیتی به دنبال راه‌اندازی سرویس نگهداری بیت کوین (BTC) در ماه مارس بوده است.

تام جسوپ، مدیر بخش فیدلیتی دیجیتال اِستس، این هفته در گفتگو با سی‌ان‌بی‌سی اظهار داشت که شرکت آغاز به کار کرده است اما هنوز بر روی بخش‌های مختلفی از پلتفرم در حال کار هستند.

او همچنین اشاره کرد که تعدادی از کاربران از ماه ژانویه در حال استفاده از پلتفرم بوده‌اند و بقیه مشتریان نیز ممکن است تا ماه سپتامبر برای استفاده از آن در صف انتظار باشند، چرا که به شرایط و موقعیت هر مشتری بستگی خواهد داشت.

جسوپ همچنین اضافه کرد که بازار نزولی سال گذشته بر روی توسعه شرکت تاثیرگذار نبوده است، با این حال او اذعان داشت:

    اگر شما صندوق ارز دیجیتالی را در نقاط مرتفع بازار راه‌ انداخته باشید، احتمالاً در حال حاضر از این تصمیم آسیب دیده‌اید.

طبق گفته‌های جسوپ، علاقه نهادی به ارزهای دیجیتال با وجود بازار نزولی، رشد داشته است. او در این باره گفت:

    هر چه باشد، آن‌ها در حال حاضر به همان اندازه که قیمت‌ها ارقام بالاتری بود، علاقه‌مند هستند.

در اطلاعیه ماه فوریه، فیدلیتی اعلام کرد که پایگاه مشتریان خود را با توسعه هر چه بیشتر شرکت، گسترش خواهد داد.

فیدلیتی به صورت فعالی بر روی فناوری‌های جدیدی که می‌تواند به مدل کسب‌وکار در حال تکاملش بهره رساند، سرمایه‌گذاری کرده است. طبق گزارش‌ها، این شرکت سالانه حدود ۲.۵ میلیارد دلار بر روی فناوری‌های جدیدی مانند بلاک چین و هوش مصنوعی سرمایه گذاری می‌کند.

ابیگیل جانسون، مدیرعامل فیدلیتی، از زمان اعلام استخراج بیت کوین و اتریوم در شرکت در سال ۲۰۱۷، از حامیان جریان ارز دیجیتال بوده است. او همچنین در کنفرانسی در شهر نیویورک اظهار داشت:

    من یک معتقد هستم. یکی از معدود افراد از شرکت‌های بزرگ خدمات مالی که امروز در برابر شما ایستاده و اعتقادش را هنوز بر روی ارزهای دیجیتال از دست نداده است.

 

منبع: cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  4