راه آهن روسیه برای ارائه تخفیف در خدمات حمل و نقل از بلاک چین استفاده می کند

آژانس خبری (Rambler News Service (RNS مسکو روز ۱ مارس گزارش داد که صندوق بازنشستگی ملی روسیه در حال حل و فصل یک توافقنامه با راه‌آهن روسیه برای استفاده از فناوری بلاک چین برای ردیابی مسافران ترابری است که واجد شرایط دریافت خدمات تخفیف داده شده هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، Anton Drozdov، رئیس صندوق بازنشستگی فدراسیون روسیه، اظهار کرد که انتظار می‌رود که این صندوق دولتی قرارداد خود با راه‌آهن روسیه، یک شرکت خدمات قطار باربری و مسافری را زمانی در سال ۲۰۱۹ به پایان برساند.

وی در حالی که با خبرگزاری RNS صحبت می‌کرد توضیح داد که این پروژه جدید بلاک چین قصد دارد تا شفافیت را به سیستمی برای نظارت بر مصرف کنندگان خدمات حمل و نقل تخفیف دار، حذف جعل و کلاهبرداری بیاورد.

رئیس این صندوق ملی همچنین فاش کرد که این طرح آزمایشی در امتداد خط راه‌آهن Moscow-Tver مستقر خواهد شد.

زمانی که از Drozdov در مورد برنامه‌های این صندوق برای طرح آزمایشی بلاکچین در یک سیستم پیشنهادی جدید از سرمایه بازنشستگی منفرد سوال شد، پاسخ داد که صندوق بازنشستگی روسیه نمی‌تواند در این طرح در مرحله کنونی دست داشته باشد.

او توضیح داد که بانک مرکزی روسیه در حال حاضر در حال توسعه یک قانون اساسی برای این پروژه است، زیرا این ابتکار نیازمند یک مدیر مرکزی است.

اخیرا شورای شهر مسکو لایحه‌ای را برای کاربرد فناوری بلاک چین برای سیستم رای‌گیری الکترونیکی به منظور کاهش شانس تقلب از طریق جدا کردن داده‌های شخصی رای دهندگان از نتایج رای‌گیری ارائه داد.

هفته گذشته ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه مهلت دیگری را برای دولت برای اتخاذ مقررات مربوط به رمزنگاری ارائه کرد. براساس این دستور جدید، مقررات باید در طی دوره بهار سال ۲۰۱۹ مورد تصویب قرار گیرد و تا ۱ ژوئیه ۲۰۱۹ مورد اجرا قرار گیرد.

 

منبع : Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  4  =