پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک آغاز به کار کرد

پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک به ریاست دکتر علی دیواندری؛ رییس پژوهشکده پولی و بانکی در مرکز همایش‌های صداوسیما آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک لحظاتی پیش با حضور اندیشمندان، محققان، اساتید و دانشجویانی که به دنبال مطالب جدید علمی هستند و همچنین مدیران صنعت نیز که بهره‌برداران نهایی مدل‌هایی هستند، به ریاست دکتر علی دیواندری، رییس پژوهشکده پولی و بانکی و به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در محل مرکز همایش های صدا و سیما آغاز شد.  

مدیران ارشد سازمان‌ها، مدیران حوزه استراتژی شرکت‌ها، مدیران توسعه منابع انسانی، مالی، بازاریابی و کسب و کار و همچنین کارشناسان حوزه کسب و کار مخاطبان اصلی این کنفرانس به شمار می‌روند.

محورهای کنفرانس یاد شده شامل سه محور  اصلی حوزه تفکر استراتژیک، حوزه رقابتی و توانمندی‌های استراتژیک است و به مباحثی چون حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی نیز در این کنفرانس توجه شده است.

کمیته علمی کنفرانس شامل ۳۹ نفر از اعضای هیات علمی و محققین برجسته حوزه استراتژی از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی هستند، ۳۰۰ مورد خلاصه مقاله که به دبیرخانه کنفرانس واصل شده در کمیته مورد بررسی قرار گرفته که ۱۰۵ مورد مقاله کامل است، اما به دلیل محدودیت‌های زمانی و فضایی ۱۳ مقاله در کنفرانس ارائه می‌شود و سایر مقاله‌هایی که مورد پذیرش قرار می گیرد در پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی منتشر خواهد شد.

بیش از ۳۰ سخنرانی، پنل و کارگاه آموزشی در دو روز کنفرانس برگزار خواهد شد. سه پنل چالشی بازار سرمایه، استارتاپ‌ها و خودرو که از موضوعات روز جامعه است نیز در این کنفرانس در نظر گرفته شده و همچنین کارگاه‌هایی نیز تدارک دیده شد که در این همایش برگزار می‌شود.

در کنار رویداد امسال، برای اولین بار اهدای جایزه ملی استراتژیک به کسب و کارهایی که اعلام حضور کرده اند پیش بینی شده که کسب و کارهای مربوطه در کمیته علمی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و شرکت‌ها از لحاظ سطح بلوغ استراتژی رتبه‌بندی شده و به جامعه معرفی می‌شوند.

یادآور می شود، پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک صبح امروز ۱۴ اسفندماه با حضور مدیران و کارشناسان حوزه استراتژیک، به همت دانشگاه تهران در محل مرکز همایش های صدا و سیما آغاز به کار کرد و فردا چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه نیز در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ادامه خواهد داشت.

 

منبع: ایبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  ⁄  14  =