برای بروز مشکلات اقتصادی از مردم عذرخواهی کنیم

هزاران نفر از مردم منطقه شهرستان های کلیبر، خداآفرین، هوراند و آبش احمد طی مراسمی از زحمات ۱۲ساله ارسلان فتحی پور نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس های هشتم و نهم در مجلس که به جمع بزرگی از مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین دعوت شده بود، گفت: مردم توقع دارند نمایندگان آنها در مجلس برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه شان با حاکمیت و دولت در تعامل باشند.

ارسلان فتحی پور گفت: هیچ کس حق ندارد پشت سر نمایندگان گذشته و فعلی حرفی بزند و کسی را تخریب کند و من برای همه آنها آرزوی موفقیت میکنم.

این نماینده ادوار مجلس با تاکید بر اینکه من سرباز ولایت و خادم مردم هستم و خودم را نوکر مردمی می دانم که حمایتم کرده اند، گفت: من هم از مردم و هم از مسولین تشکر می کنم که با بنده خوب تعامل کردند و همه در آبادانی منطقه سهیم هستند.

وی افزود: از قانون تخطی نکرده و قانون را محترم می شمارم و سعی می کنم مر قانون در تمام مسایل منطقه رعایت شود و اقدامی خارج از قانون انجام نشود تا خدای نکرده خدشه ای به نظام وارد شود.

فتحی پور گفت: معتقدم مردم باید نماینده ای را انتخاب کنند که بتواند بیشترین بودجه و اعتبار را برای توسعه منطقه اش بگیرد و از بودجه حوزه انتخابیه اش بهترین دفاع را بکند. رییس کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم و نهم در مجلس گفت: از افتخاراتم است که در دوران نمایندگی ام توانستم ۶۵ میلیارد تومان بودجه خارج از شمول بگیرم.

وی ضمن تشکر از نمایندگان قبلی و فعلی کلیبر، هوراند و خدا آفرین، خطاب به جمع حاضراظهار داشت: نباید کاندیداها و نمایندگانی که همسو با شما نیستند را تخریب کنید چرا که گذشت زمان گوهر مردان را ثابت می کند.

این نماینده ادوار مجلس در ادامه افزود: در دوازده سالی که نماینده شما در مجلس بودم شب و روز نمی شناختم وبا حمایت از بخش خصوصی و احداث چندین کارخانه تولیدی توانستم برای بیش از دو هزار نفر شغل ایجاد کنم.

فتحی پور گفت: در زمان نمایندگی ام گمرک منطقه را که یکی از سخت ترین کارها بود ایجاد کردیم و مجوزهای لازم را دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مناطق و بخشهای حوزه انتخابیه اش آب شرب نداشتند، گفت:برای گاز رسانی به شهرستان ها ،تامین آب شرب ، راه اندازی و مراکزعلمی دانشگاهی و احداث جاده مواصلاتی و آسفالت بسیاری از جاده ها و وسایر پروژه های عمرانی درطی سه دوره نمایندگی ام بیش از سه هزار میلیاردتومان بودجه هزینه شد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم و نهم مجلس ضمن اظهار تاسف از به نتیجه نرسیدن و روی زمین ماندن بسیاری از پروژه ها، گفت: متاسفانه کارخانه ای که با ۸۰۰ نیروی کار راه اندازی شده بود با تعدیلی که انجام شده نیروی کار خود را به ۳۰ نفر کاهش داده است.

وی افزود: برای مشکلات اقتصادی که به منظور امرار معاش و تامین نیازهای اولیه پیش آمده باید از مردم عذرخواهی کنیم و برای اینکه شرمنده آنها نباشیم تلاش بیشتر و تدبیر درستی انجام دهیم.

فتحی پور در ادامه از جمعیتی که اورا دعوت کردند تا مورد تجلیل قرارگیرد تشکر کرد و گفت: مردم قیم نمی خواهند از این رو اجازه دهیم خودشان انتخاب کنند و زمینه سو استفاده برخی را فراهم نکنیم .

گفتنی است در این مراسم از خدمات ارسلان فتحی پور نماینده ادوار مجلس به دلیل خدمات انجام شده از جمله ارتقای دوبخش به شهرستان، توسعه منطقه آزاد ارس، ایجاد گمرک ، احداث جاده های مواصلاتی، تامین آب شرب،گازرسانی به شهرستانهای فوق،ایجاد مراکز آموزشی و دانشگاهی، تجهیز بیمارستانها که با جذب سه هزار میلیارد بودجه از سوی دولت انجام شدمورد تقدیر قرار گرفت.

جهان اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  8