ارائه نمونه‌ای از مدل ۳ خودروی شرکت تسلا در آمریکا به قیمت ۳۵ هزار دلار

این شرکت گفته است برای اینکه کاهش قیمت فروش از نظر اقتصادی به صرفه شود سیستم فروش خود را دیجیتالی و آنلاین خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، تا ماه سپتامبر گذشته یعنی حدود شش ماه پیش متوسط قیمت خودروی تسلا ۵۰ هزار دلار بود.

الون ماسک مدیر این شرکت گفته است بستن فروشگاه‌های این شرکت هزینه‌های آن را تا ۵% کاهش خواهد داد و این صرفه‌جویی برای کاهش قیمت خودروهای تازه استفاده می‌شود.

آقای ماسک نگفته است بسته شدن این فروشگاه‌ها به بیکار شدن چند نفر منجر خواهد شد اما گفته این تغییر برای تبدیل شدن خودروهای الکتریکی به اولین خوردوی مصرفی ضروری است.

تسلا از ماه ژوئن سال پیش اعلام کرد برای تسویه حساب‌هایش پس از سال‌ها ضرر مالی هزاران نفر را از کار برکنار خواهد کرد.

فروش بالای مدل ۳ تسلا برای بهبود وضعیت مالی این شرکت ضروریست.

بیش از ۴۰۰ هزار نفر برای خرید این خودرو در ابتدای کار ثبت‌نام کردند اما مشکلات تولید، قیمت بالا و مسائل دیگر دردسرهای زیادی برای این شرکت آفرید.

سال گذشته شرکت تسلا برای کاهش هزینه‌های خود باتری خودرو را کوچک کرد و خط تولید را سرعت بخشید.

آقای ماسک گفته است عمل کردن به وعده‌اش برای کاهش قیمت خودرو و رساندن آن به ۳۵هزار دلار به شکلی جنون‌آمیز دشوار بوده است.

به گفته او "اگرچه هنوز پرسش‌هایی پیرامون نحوه پشتیبانی و ارائه خودرو مطرح است ما همچنان معتقدیم که تغییری مناسب را در زمانی درست برای تسلا عملی کرده‌ایم."

براساس وب‌سایت تسلا یک خودروی تولیدی این شرکت ظرف دو تا چهار هفته آماده ارسال می‌شود . اگرچه مشتریانی که پیش از این سفارش خودورو داده‌اند اولویت خواهند داشت که می‌تواند عملی کردن سفارش‌های تازه را به تاخیر بکشاند.

الون ماسک گفته است مدل ۳ تسلا ظرف سه تا شش ماه آینده برای عرضه در چین و اروپا آماده خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  49  =  58