دریافت تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی توسط بانک آینده

برای ششمین سال متوالی صورت گرفت؛

بانک آینده، بر اساس شاخص‌های مالی تعریف شده، با یک رتبه ارتقا، موفق به دریافت تندیس سیمین از نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، تندیس مزبور، طی مراسمی در روز دوشنبه ۶ اسفندماه سال‌جاری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با حضور مسئولان دولتی، نخبگان و سرآمدان حوزه مدیریت مالی، به بانک آینده اعطا شد.

حضور فعال و داوطلبانه بانک آینده در فرآیند ارزیابی جایزه مذکور، به‌جهت فراهم بودن بستر رقابتی چالش‌برانگیز و برخورداری از شاخص‌های علمی و شفافیت لازم در شناسایی نقاط قوت و ضعف، صورت پذیرفت. بر همین اساس، ارتقای سطح بانک آینده در نهمین دوره ارزیابی جایزه ملی مدیریت مالی ایران به دریافت تندیس سیمین، نشان از رشد هدف‌مند و پایدار ساز و کار مالی این بانک در رقابت با سایر شرکت‌کنندگان مطرح این جایزه ملی، دارد.

گفتنی است؛ اعطای جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده شده است. این جایزه، با اهداف حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و بنگاه‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی و اقتصادی اعطا شده و مراسم آن سالانه، برگزار می‌شود.

 

منبع: بانک آینده

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄  5  =