قراراداد عاملیت سه میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی با سه بانک

عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی از نهایی شدن عاملیت سه بانک برای تخصیص منابع اعتباری جدید به بخش‌های صنعت و معدن، پتروشیمی و انرژی، تعاون، کشاورزی و صادرات خبر داد.به گفته وی؛ در این راستا فاز دوم قرارداد عاملیت با بانک صنعت و معدن به مبلغ سه میلیارد دلار، قرارداد عاملیت با بانک سپه برای پروژه‌های پتروشیمی و نیروگاهی و همچنین انعقاد قرارداد با بانک توسعه صادرات به منظور پشتیبانی از خدمات و کالاهای صادراتی منعقد شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایلنا محمود دودانگه افزود: ظرف دو هفته اخیر قراردادهایی از سوی صندوق توسعه ملی با سه بانک برای تخصیص منابع اعتباری جدید به طرح‌های مختلف منعقد شد.

به گفته وی؛ در این راستا فاز دوم قرارداد عاملیت با بانک صنعت و معدن به مبلغ سه میلیارد دلار، قرارداد عاملیت با بانک سپه برای پروژه‌های پتروشیمی و نیروگاهی و همچنین انعقاد قرارداد با بانک توسعه صادرات به منظور پشتیبانی از خدمات و کالاهای صادراتی منعقد شده است.

دودانگه در این خصوص اضافه کرد: با انعقاد این قرارداد‌ها، بانک‌های مذکور با ارزیابی طرح‌های ارائه شده، در صورت برخورداری از توجیه اقتصادی آن‌ها را به صندوق توسعه ملی معرفی می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که انعقاد قراردادهای عاملیت بین صندوق توسعه ملی با دیگر بانک‌ها نیز صورت گرفته تا بر این اساس بخش‌های مختلف بتوانند از تسهیلات این بخش استفاده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  10