درخواست رئیس جمهور فرانسه از اروپا برای استفاده از بلاک چین در صنعت کشاورزی

رئیس‌جمهور فرانسه Emmanuel Macron، از استفاده از فناوری بلاک چین برای نوآوری در مدیریت زنجیره تامین در صنعت کشاورزی اروپا حمایت کرده‌است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سایت خبری Togolese agriculture در روز ۲۳ فوریه گزارش داد که این رئیس‌جمهور اظهارات خود را در طی پنجاه و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در شهر پاریس در روز شنبه اعلام کرد.

رئیس جمهور Macron خواستار اتحاد میان کشورهای اروپایی برای رقابت با بازار های جهانی در چین، روسیه و ایالات‌متحده شد و بر اهمیت سیاست کشاورزی مشترک اتحادیه اروپا در این زمینه تاکید کرد.

او سه استراتژی گسترده را برای پیشبرد صنعت کشاورزی این قاره و حفظ مزیت رقابتی شناسایی کرد و تاکید کرد که هیچ کشاورز یا مصرف‌کننده نمی‌خواهد در معرض تهدید کشورهای غیر اروپایی قرار گیرد.

در بین این استراتژی‌ها، فراخوان نوآوری با استفاده از فن‌آوری‌های پیشگام مانند بلاک چین وجود دارد.

وی بیان کرد: بیایید این کار را در اروپا، توسعه تکنولوژی کشاورزی، با توسعه ابزارهایی که هر محصول را از تولید مواد خام تا بسته‌بندی و پردازش دنبال می‌کنند، انجام دهیم.

این نوآوری در آنجا وجود دارد و باید در دنیای کشاورزی نیز مورد استفاده قرار گیرد، باید به طور کامل مورد استفاده قرار گیرد زیرا در خدمت برتری جامع است و به مصرف‌کننده خدمت می‌کند.

او افزود که بلاکچین می‌تواند شفافیت تولید و توزیع محصولات کشاورزی را افزایش دهد تا نگرانی‌های مصرف‌کننده های رو به افزایش را در مورد منشا و پایداری محصولات رفع کند.

در کنار بحث در مورد سیاست‌های اکولوژیکی و بومی، Macron بر فرصت‌های توسعه مشترک در آفریقا تمرکز کرد و از فرانسه خواست تا دانش خود را صادر کند و قدرت بازارهای درحال ظهور را نیز تقویت کند.

همانطور که گزارش شد، Macron – یکی از مدیران اجرایی سابق مخابرات، از نوآوری دیجیتال به عنوان ابزاری برای اصلاح دولت فرانسه و تقویت اقتصاد ملی از دوران اولیه خود حمایت کرده‌است.

در سال ۲۰۱۷، این رئیس‌جمهور متعهد شد که فرانسه را به کشور استارتاپ ها تبدیل کند. احساسی که به دنبال آن وزیر اقتصاد و امور مالی کشور، Bruno Le Maire، که گفته بود فرانسه برای یک انقلاب بلاک چین آماده است.

همانطور که فناوری بلاک چین کشش خود را در سطح جهانی برای مدیریت بخش کشاورزی، تامین مالی و یکپارچگی زنجیره تامین به دست می‌آورد، گزارشی که در پاییز سال ۲۰۱۸ صادر شد پیش‌بینی می‌کند که بلاکچین در بازار کشاورزی تا سال ۲۰۲۳ در حدود ۴۰۰ میلیون دلار ارزش خواهد داشت.

این ماه، دولت چین نیز چارچوب جدیدی را برای ترویج استفاده از بلاک چین در بخش مالی کشاورزی صادر کرد.

منبع : Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

34  −  30  =