رونمایی از راهکار احراز هویت آنلاین با استفاده از کارت هوشمند ملی در کانال VTM و CRS بانک ملی ایران

رونمایی از راهکار توسن‌تکنو برای انجام احراز هویت آنلاین با استفاده از کارت هوشمند ملی در کانال VTM و CRS بانک ملی ایران با حضور فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و امور دارائی، مسعود پزشکیان نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، حمید درخشان‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور و محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد. طی این رونمایی از خدمات مرتبط با کاربردی‌سازی کارت هوشمند ملی رونمایی به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رویداد ملی‌شو با هدف معرفی دستاوردهای نوین بانک ملی ایران هر سال به همت این بانک برگزار شده و طی آن جدیدترین راهکارهای این بانک رونمایی شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. در دومین همایش ملی‌شو که عصر روز یکشنبه پنجم اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار شد، رونمایی از راهکار احراز هویت آنلاین با استفاده از کارت هوشمند ملی در کانال VTM و CRS بانک ملی ایران برای ارائه خدمات بانکی برگزار شد. در این راهکار ارائه خدمات سلف‌سرویس (نظیر دریافت و پرداخت وجه نقد از طریق دستگاه‌های ATMR) با استفاده از کارت هوشمند ملی و بدون نیاز به کارت بانکی میسر شده است.

این مورد اولین قدم در ایران برای حذف کارت‌های بانکی بوده و بی‌شک با توسعه این راهکار و فراگیرشدن آن شاهد آن خواهیم بود که مشتریان فقط با یک کارت هوشمند ملی می‌توانند از دستگاه‌های سلف‌سرویس بانک‎های مختلف استفاده نمایند و بدون نیاز به رمز، تمام امور بانکی خود را انجام دهند. این دستاوردها توسط وزیر محترم اقتصاد، نایب رییس اول مجلس، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران و عده کثیری از رؤسا و مدیران صنعت بانکداری و شرکت‌های فعال در این حوزه رونمایی گردید.

در ادامه گزیده‌ای از تصاویر دومین همایش ملی‌شو به نمایش گذاشته شده است.

منبع: توسن تکنو

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄  7  =