اعلام فرایند اجرایی ثبت‌نام در در دوره دکتری مهارتی (DBA) بانکداری دیجیتال

موسسه آموزشی فناوران فابا، مدارک و زمان‌بندی دقیق مربوط به فرایند اجرایی ثبت‌نام اولیه، شرکت در آزمون ورودی و ثبت‌نام نهایی پذیرفته‌شدگان در دوره دکتری مهارتی (DBA) بانکداری دیجیتال را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از فاباسنتر، به دنبال استقبال بالای علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره آموزشی و طرح پرسش‌های پر تعداد آنها در این مورد از مرکز فابا، اطلاعات تکمیلی در رابطه با فرایند اجرایی ثبت‌نام در دوره دکتری مهارتی (DBA) بانکداری دیجیتال اعلام شده است.
 
بر این اساس علاقه‌مندان به شرکت در این دوره، باید دارای مدرک کارشناسی‌ارشد در یکی از رشته‌های مدیریتی یا مهندسی باشند. در صورت مغایر بودن رشته تحصیلی، داشتن حداقل سابقه کاری 5 ساله در مشاغل مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت الزامی است.
 
همچنین داوطلبان باید رزومه‌ای از سابقه حداقل پنج سال کار یا پژوهش خود را در این صنعت به دبیرخانه مرکز فابا تحویل دهند.
 
آشنایی مقدماتی با اصول برنامه‌نویسی و تحلیل آماری (در حد سی‌شارپ، سی‌پلاس پلاس یا پایتون) و تسلط بر زبان انگلیسی در حد متوسط (درک مطلب) از دیگر شروط حضور در این دوره است.
 
داوطلبان حقیقی باید مشخصات کامل خود را همراه با نامه درخواست به دبیرخانه ارسال کنند. برای ثبت‌نام کنندگان حقوقی ارائه معرفی‌نامه از بانک، سازمان یا شرکت مربوطه الزامی است. تلفن سازمان، تلفن همراه شخص، نام و نام خانوادگی و کد ملی داوطلب نیز باید در معرفی‌نامه قید شود.
 
اعلام سرفصل‌های آزمون ورودی DBA بانکداری دیجیتال
 
فرایند ثبت‌نام علاقه‌مندان از نیمه بهمن سال جاری آغاز شده است و تا دهم اردیبهشت سال 1398 ادامه دارد. موعد برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه پذیرش در دوره دکتری بانکداری دیجیتال، در بازه زمانی نیمه اردیبهشت تا هفته نخست خرداد ماه سال آینده، تعیین شده است.
 
سرفصل‌های آزمون عبارتند از: یادگیری ماشین، مفاهیم اولیه بلاک‌چین، مباحث مقدماتی محاسبات ابری، اینترنت اشیا، بازاریابی دیجیتال، مفاهیم مدل‌های کسب و کار و مفاهیم پرداخت دیجیتال.
 
ظرفیت این دوره محدود است و حداکثر 15 دانشجو پذیرفته می‌شوند. اسامی پذیرفته‌شدگان در دهه نخست خرداد ماه اعلام می‌شود. این افراد تا یک هفته پس از اعلام نتایج فرصت دارند ثبت‌نام خود را قطعی کنند.
 
به این منظور، اشخاص حقوقی باید کل مبلغ شهریه را در زمان ثبت‌نام نهایی بپردازند. پذیرفته‌شدگان حقیقی می‌توانند حداقل یک سوم مبلغ شهریه را به صورت نقد و دو باقیمانده آن را در قالب حداکثر دو چک (هر کدام یک سوم مبلغ) پرداخت کنند. شهریه دوره بهار 1398، بر اساس مصوبه مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس، 19 میلیون و 800 هزار تومان است.
 
آغاز کلاس‌ها؛ بعد از عید فطر 1398
 
کلاس‌های دوره DBA بانکداری دیجیتال، پس از عید سعید فطر (نیمه خرداد ماه سال آینده) آغاز می‌شود.  مدت زمان این دوره 18 ماه و در قالب پنج ترم تعیین شده است. کلاس‌ها دو روز در هفته (یکشنبه بعد از ظهر – پنج‌شنبه‌ها صبح) برگزار می‌شود.
 
محل ثبت‌نام و برگزاری آزمون این دوره مرکز فابا، به آدرس خیابان ایتالیا، پلاک 34 و محل برگزاری کلاس‌ها دانشگاه تربیت مدرس به نشانی جلال آل احمد، پل نصر خواهد بود.
 
موسسه آموزشی فناوران فابا، دوره دکتری مهارتی (DBA) بانکداری دیجیتال را با همکاری مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس، را برگزار می‌کند.
 
این دوره به منظور انتقال دانش روز در مورد فناوری‌های نوین به فعالان صنعت بانکداری و پرداخت و دانشجویان رشته‌های مرتبط طراحی شده است. در پایان دوره دکتری بانکداری دیجیتال، به شرکت‌کنندگان گواهینامه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا می‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز فابا (43347 داخلی 307) تماس بگیرند یا به سایت modaresbs.com مراجعه‌ کنند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

34  +    =  36