ایوا بهترین اپلیکیشن بخش فین تک از نگاه مردم

در حاشیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، اپلیکیشن ایوا از نگاه مردم و بازدیدکنندگان این جشنواره به عنوان بهترین اپلیکیشن در بخش فین تک ها برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، این شرکت ضمن حمایت انحصاری از نمایشگاه اختصاصی استارت آپ های یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، ارائه کارگاه‌های مختلف و حضور در میزگردهای تخصصی که در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه در سالن همایش‌های پژوهشگاه نیرو برگزار شد، مهم‌ترین دستاوردها و محصولات خود را ارائه کرد.

گفتنی است، شرکت پرداخت الکترونیک سداد با تکیه بر تجربه و تخصص خود و همچنین تحقیق و پژوهش مستمری که در خصوص ابزارهای پرداختی نظیر انواع کارتخوان، اپلیکیشن‌های موبایلی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی دارد همواره تلاش می‌کند که همراه و تسهیل‌گر کسب‌وکارهای اینترنتی (به‌ویژه کسب‌وکارهای نوپا و فناوری محور) باشد و راهکارهای خلاقانه به ایشان عرضه کند.

شایان‌ ذکر است که ایوا، اپلیکیشن برگزیده این جشنواره، در یک نگاه خدمات متفاوتی را ارائه می دهد که شاید در ظاهر شبیه به خدمات سایر اپلیکیشن های مشابه باشد اما در واقع در تلاش است تا تجربه کاربری متفاوتی را برای این حوزه‌ها به ارمغان آورده و فعالیت کاربران را در همه خدمات پرداختی تسهیل کرده است. باید تاکید کرد که همین تفاوت‌های ساده ولی مؤثر بوده که این اپلیکیشن را در نگاه مردم به بهترین اپلیکیشن حوزه فین تک‌ها در این جشنواره بدل کرده و موجب شده که ایوا به‌عنوان اپلیکیشن برتر این جشنواره برگزیده شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  90