بزرگ‌ترین شرکت مخابرات اسپانیا در جستجوی کارآفرینان بلاک چین و هوش مصنوعی است

براساس یک خبر رسمی که در روز ۱۹ فوریه منتشر شد، Telefonica، بزرگ‌ترین شرکت مخابرات چند ملیتی اسپانیا، طرحی را برای حمایت از کارآفرینان بلاک چین و هوش مصنوعی اعلام کرده‌است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این شرکت مادریدی که یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن و ارائه دهندگان شبکه تلفن همراه در جهان است، برای اولین بار این نوآوری خود را از طریق شرکت‌ مرکز رشد خود (Telefónica Open Future) راه‌اندازی کرده‌است.

این ابتکار ماهانه به دنبال حمایت از شرکت‌های نوپا و استارتاپ و پروژه‌های ابتکاری است که آماده متحول کردن اکوسیستم‌های سنتی از طریق فن‌آوری‌های جدید مانند بلاکچین، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و داده‌های بزرگ هستند.

یک ترجمه از این خبر رسمی بیان می کند: این فراخوانی با هدف تقویت رشد شرکت‌ها در مناطق و اکوسیستم‌ها انجام می‌شود که در آن استعداد کارآفرینی زیادی وجود دارد.

Telefónica Open Future یک پلتفرم بلاک چین جهانی است که هدف آن اتصال موسسات دولتی و خصوصی متمرکز بر نوآوری و کارآفرینی است.

این درخواست برای کارآفرینان تا روز ۲۰ مارس باز خواهد بود و شرکت‌های استارتاپ منتخب ارتقا داده شده و از سوی شبکه جهانی Open Future و Telefonica پشتیبانی خواهند شد.

همانطور که قبلا گزارش داده شد، با وجود زمستان رمزنگاری، تحقیقی که توسط یک شرکت سرمایه‌گذاری رمزنگاری سوییسی انجام شد حاکی از آن است که تعدادی از شرکت‌های نوپا همچنان در سوییس و لیختن اشتاین به رشد خود ادامه می‌دهند.

براساس یک گزارش اخیر، شرکت مخابراتی پیشرو در کره جنوبی، KT Corporation، برای توسعه یک ارز دیجیتال محلی در شهر Gimpo کره جنوبی انتخاب شده است.

منبع : Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =