بازدید مدیران ارشد بانک آینده و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو

چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۷، جمعی از مدیران ارشد بانک آینده و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این بازدید با حضور احمد مرآت‌نیا مشاور عالی مدیرعامل بانک آینده و رئیس هیأت مدیره شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، سیدحامد قنادپور مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، عبدالرضا شریفی معاون بانکداری الکترونیکی، مهرداد شامنصوری رئیس اداره عملیات بانکداری الکترونیکی، علیرضا شاهرخ رئیس اداره مهندسی زیرساخت بانک آینده، فرشید اردوانی معاون بازاریابی و عملیات، نیما نامداری معاون توسعه و نوآوری، کیوان نصیری مجد مدیر فناوری اطلاعات، سعید درودی مدیر ماشین‌های بانکی، جواد مرسلی مدیر فنی عملیات، رضا محمدی مدیر پایانه‌های فروش، شهرزاد سالمی تحلیلگر کسب‌وکار شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو، آرش حسین‌پور مدیرعامل شرکت شاپ، امیرحسین باقری معاون فروش و امور مشتریان، جمشید آزاده قائم‌مقام معاون فروش و امور مشتریان و نیز جمعی از مدیران و سرپرستان شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

در ابتدای این بازدید امیرحسین باقری معاون فروش و امور مشتریان شرکت توسن‌تکنو در توضیحاتی اجمالی اهم فعالیت‌ها و راهکارهای بانکی و پرداخت تولیدشده توسط این شرکت را بیان کرده و اهداف پیش روی این شرکت را در حوزه توسعه راهکارهای بانکی و پرداخت ذکر کرد. مرور توانمندی‌های این شرکت و دستاوردهای آن در صنعت بانکداری و پرداخت کشور بخش دیگری از این ارائه بود. در همین خصوص «شاپ» و «مانی‌تک» دو فینتک جدیدی که توسن‌تکنو طی دو سال گذشته در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده است به حضار معرفی شد.

در ادامه آرش حسین‌پور مدیرعامل شرکت شاپ توضیحاتی را در خصوص این کسب‌وکار ارائه کرد. مرور روندهای نوین فناورانه در حوزه Retail و فروش خرد در سطح جهان و تجارب عملیاتی شرکت‎های مطرح دنیا در این حوزه بخش آغازین این ارائه بود. حسین‌پور سپس اهم فعالیت‌های انجام‌شده توسط شرکت شاپ را طی یک سال و نیم گذشته بیان کرده و مسیر پیش روی این شرکت را ترسیم کرد.

امید شاهرخی مدیر تولید سخت‌افزار شرکت توسن‌تکنو در بخشی دیگر از این بازدید به بیان توضیحاتی در خصوص سایت تولید توسن‌تکنو پرداخت. وی روند آماده‌سازی و آغاز به کار این سایت را بیان کرده و فرآیندهای تولید و کنترل کیفیت قطعات و محصولات این سایت را برای مهمانان توضیح داد.

پس از ارائه توضیحات اجمالی، مدیران ارشد بانک آینده و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا بازدید از سایت تولید توسن‌تکنو را با ورود به بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید آغاز کردند. در این بخش بازدیدکنندگان از نزدیک با روش‌های کنترل کیفیت و ارزیابی اجزاء و قطعات مورد استفاده در تولید کارتخوان‌های پرداخت و ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه نقد آشنا شدند. در ادامه بازدید از واحد مهندسی محصول و انبار اجزاء و قطعات تولید صورت گرفت. حضار سپس از خط تولید پایانه کارتخوان Q80 و همچنین ماشین‌های دریافت و پرداخت بانکی توسن‌تکنو دیدن کردند. راهکار جامع ماشین دریافت و پرداخت بانکی یا ATMR توسن‌تکنو در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد سهم بازار این محصول را در کل کشور در اختیار دارد.

این محصول به صورت راهکاری جامع در بانک‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، مراکز تجاری و … نصب و راه‌اندازی شده و موجب افزایش بهره‌وری بانک‌ها از طریق کاهش هزینه‌های پول‌رسانی و پول‌گذاری شده است. این بازدید در شرایطی صورت گرفت که بانک آینده در حال حاضر همانند بانک‌هایی نظیر بانک ملی ایران، اقتصاد نوین، سامان، انصار، شهر، حکمت ایرانیان و ایران زمین راهکار جامع ATMR توسن‌تکنو را در اختیار دارد و اتوماسیون وجوه نقد توسط این راهکار در این بانک نیز اجرایی شده است.

در بخش دیگری از این بازدید گلریز قنوعی کارشناس فروش و امور مشتریان شرکت توسن‌تکنو به تشریح راهکار جدید و جامع ارائه‌شده توسط این شرکت در حوزه پرداخت الکترونیک بهای سوخت روی پمپ پرداخت. این راهکار طی یک همکاری مشترک بین توسن‎تکنو و شرکت ناب پرداز اکباتان ارائه شده است و در آن امکان پرداخت الکترونیک بهای سوخت با استفاده از کارت‌های عضو شتاب روی پمپ به صورت مستقیم میسر شده است. همچنین کلیه تأییدیه‌های لازم فنی و امنیتی در حوزه‌ی پرداخت الکترونیک و همین‌طور گواهینامه‌های مد نظر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به لحاظ رعایت استانداردهای لازم در حوزه سوخت برای این راهکار اخذ شده است. بازدید از انبار محصولات تولیدی این سایت تولید بخش پایانی این برنامه بود.

شایان ذکر است که بانک آینده و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این بانک، تاکنون همکاری‌های مشترک بسیاری را با شرکت توسن‌تکنو در حوزه ارائه راهکارهای جامع بانکی و پرداخت الکترونیک در کشور داشته‌اند و به نظر می‌رسد با توجه به برنامه‌های پیش‌رو این همکاری در ادامه نیز استمرار خواهد یافت.

مهندس احمد مرآت‌نیا مشاور عالی مدیرعامل بانک آینده و رئیس هیأت مدیره شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا پس از بازدید این سایت، ساختار، نحوه چیدمان و مدیریت آن را خوب ارزیابی کرد. وی همچنین تفکر منسجم و استراتژیک در شرکت توسن‌تکنو را یادآور شد و به این نکته اشاره کرد که بانک آینده، شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و شرکت توسن‌تکنو همواره در راستای گسترش و توسعه همکاری‌ها قدم‎های مثبتی برداشته‌اند.

منبع: توسن تکنو

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄    =  36