مشتریان ولی نعمتان ما هستند

مدیرعامل بانک رفاه:

مدیر عامل بانک رفاه گفت: مشتریان ولی نعمتان ما هستند، در مسیر خدمت رسانی به مشتریان و ذی نفعان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر سهمانی در نشست مستقیم تلفنی با مشتریان که 17 بهمن ماه سالجاری و از طریق مرکز فراد (مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی) صورت گرفت، مشتریان را سرمایه های اصلی و ولی نعمتان بانک توصیف کرد و اظهار داشت: بانک به دنبال ارائه خدمات با کیفیت و روزآمد به تمامی مشتریان است.
دکتر سهمانی ضمن تاکید بر تداوم نشست ها تصریح کرد: باید تمامی سطوح مدیریتی بانک به صورت بی واسطه شنوای مسائل و پیشنهادهای ذی نفعان باشند و امیدوارم با حضور در این مرکز بتوانیم در رفع چالش های مشتریان گام های اثربخشی برداریم و رضایت بیش از پیش ایشان را فراهم سازیم.

مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه باید بخش مهمی از وظایف ما مسئولان و خدمتگزاران مردم پاسخگویی باشد گفت: لازم است تمامی مسئولان بانک در زمینه پاسخگویی اهتمام ویژه داشته و در اسرع وقت پاسخگوی مسایل مشتریان باشند.

وی در این نشست یک ساعته به صورت مستقیم و بی واسطه با مشتریان از سراسر کشور گفت و گو و پس از استماع مسائل آن ها دستورات لازم را به منظور مرتفع ساختن چالش ها ارائه کرد.

گفتنی است این نشست در پی سلسه نشست های مستقیم تلفنی مدیران این بانک با مشتریان و با هدف ایجاد شفافیت، پاسخگویی و مشتری محوری صورت پذیرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄  6  =