مهری‌نژاد از خدمات اختصاصی پرداخت الکترونیک سداد به مشتریان می‌گوید/ به کارمزد‌خواهی پذیرندگان از پی‌اس‌پی‌ها رسیده‌ایم!

مهری‌نژاد در توضیح همکاری‌های مشترک پرداخت الکترونیک سداد و ای‌نماد گفت: همکاری‌های دوجانبه میان ای‌نماد و پرداخت الکترونیک سداد به این گونه است که کسی که ای‌نماد را اخذ می‌کند می تواند درگاهش را نیز از ما دریافت کند، همچنین کسانی که به ما مراجعه می‌کنند و قصد استفاده از درگاه‌های ما را دارند اگر ای‌نماد نداشته باشند می‌توانند به سامانه ما متصل شوند و ای‌نماد دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت پرداخت الکترونیک سداد که یکی از شرکت‌های PSP در ایران است، که بر سه حوزه اصلی پرداخت الکترونیکی، تولید نرم‌افزارهای پرداخت و پشتیبانی ابزارهای پرداخت متمرکز است، این شرکت که با هدف ارائه خدمات در حوزه پرداخت الکترونیک به شکل مستقل از شرکت داده ورزی سداد بزرگ‌ترین شرکت صنعت فناوری اطلاعات کشور متعلق به بانک ملی ایران، فعالیت می کند، به عنوان شرکت تخصصی حوزه پرداخت در گروه سداد، با هدف گسترش کاربردهای فناوری اطلاعات در صنعت پرداخت در این حوزه خدمات گسترده و متنوعی را ارائه می دهد.
 
مدیر برنامه ریزی کسب و کار شرکت پرداخت الکترونیک سداد معتقد است که نظام کارمزد مشکلاتی را در کشور و صنعت پرداخت ایجاد کرده است، به گونه‌ای که روند برعکس شده است و به کارمزد خواهی پذیرندگان از پی‌اس‌پی‌ها رسیده‌ایم به نحوی که بسیاری از پذیرندگان از پی اس پی ها درخواست کارمزد دارند و به دنبال دریافت بخشی از درآمدهای آنها هستند. که با قوانین مغایرت دارد.
 
مُنا مهری نژاد مدیر برنامه ریزی کسب و کار شرکت پرداخت الکترونیک سداد درباره فعالیت های کسب و کاری پرداخت الکترونیک سداد، گفت: کمپین ایوا که در خندوانه هم اکنون در حال انجام و معرفی است از عمده برنامه های ما در زمینه کسب و کاری است و برنامه‌هایی گسترده‌ای در زمینه توسعه آن داریم.
 
وی افزود: در حوزه درگاه‌های پرداخت اینترنتی نیز کمپین‌های اختصاصی راه اندازی کرده ایم تا خدمات خاصی را به صورت تکنیکالی رای جذب مشتریانی که خدماتشان منحصر به خودشان است را بتوانیم ارائه کنیم.
 
مهری نژاد تاکید کرد: از سوی دیگر، بخشی از عمده فعالیت‌های ما امضای تفاهم‌نامه با شتاب‌دهنده‌ها است که کار زیرمجموعه های فین‌تکی را تسهیل می‌کننند، در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای را با «ای‌نماد» امضا کردیم و اولین شرکتی هستیم که با ای‌نماد تفاهم‌نامه داریم.
 
وی در توضیح همکاری‌های مشترک پرداخت الکترونیک سداد و ای‌نماد گفت: همکاری‌های دوجانبه میان ای‌نماد و پرداخت الکترونیک سداد به این گونه است که کسی که ای‌نماد را اخذ می‌کند می تواند درگاهش را نیز از ما دریافت کند، همچنین کسانی که به ما مراجعه می‌کنند و قصد استفاده از درگاه‌های ما را دارند اگر ای‌نماد نداشته باشند می‌توانند به سامانه ما متصل شوند و ای‌نماد دریافت کنند.
 
مهری‌نژاد تاکید کرد: شتاب‌دهنده‌های مختلفی مانند برکت، فارابی، دیموند و تی‌وان مجموعه‌هایی هستند که با ما تفاهم‌نامه‌هایی را امضا کرده‌اند و همکاری‌های مشترکی از جمله تسهیل‌گری میان ما و این مجموعه‌ها در جریان است.
 
وی با بیان اینکه سداد خدمات مختلفی چون ارائه دستگاه‌های کارت‌خوان، درگاه‌های پرداخت اینترنتی و اپلیکیشن‌های موبایلی و در کنار آن کد یو‌اس‌اس‌دی را در بخش کسب‌و‌کاری ارائه می‌دهد، تاکید کرد: به دلیل آنکه بخشی از بدنه بانک ملی ایران هستیم خدمات ویژه و شخصی‌سازی شده‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهیم.
 
مدیر برنامه‌ریزی کسب‌و‌کار شرکت پرداخت الکترونیک سداد، تاکید کرد: در حوزه اپلیکیشن‌های موبایلی دو بخش «ایوا» و «پالس» را داریم، ایوا اپلیکیشنی است که برای End user طراحی شده است و انواع خدمات انحصاری مانند پرداخت عوارض خروج از کشور و پرداخت جریمه و پرداخت قبوض تلفن همراه به صورت خاص را ارائه می‌دهیم.
 
وی افزود: همچنین اپلیکیشن پالس برای پذیرنده‌های سداد طراحی شده‌اند و قادر هستند خدماتی که پذیرنده‌های ما انتظار دارند مانند گزارش‌گیری یا خدمات پشتیبانی را از این اپلیکیشن دریافت کنند. کد یو اس‌اس‌دی هم کد سرخط ما است که شامل ستاره 737 است و خدمات خاص خود را ارائه می‌کند.
 
مهری‌نژاد درباره مشکلات صنعت پرداخت در کشور نیز تاکید کرد: نظام کارمزد مشکلاتی را در کشور و صنعت پرداخت ایجاد کرده است، به گونه‌ای که روند برعکس شده و به کارمزد خواهی پذیرندگان از پی‌اس‌پی‌ها رسیده‌ایم به نحوی که بسیاری از پذیرندگان از پی‌اس‌پی‌ها درخواست کارمزد دارند و به دنبال دریافت بخشی از درآمدهای آنها هستند که این درخواست با قوانین مغایرت دارد.

 

منبع: فابانیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. Gia می گوید

    این فیلم رو دیدی؟
    ویدئو

ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  7