سرمایه‌گذاری ۳.۸ تریلیون دلاری در حوزه فناوری اطلاعات

کارشناسان آی تی برآورد کردند که میزان هزینه کرد در بخش فناوری اطلاعات در سال جاری میلادی به رقم قابل توجه ۳.۷۶ تریلیون دلار خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از ترید عربیا، کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات برآورد کردند که میزان هزینه کرد جهانی در این بخش در سال جاری میلادی ۳.۷۶ تریلیون دلار باشد که در مقایسه با سال قبل ۳.۲ درصد افزایش نشان می دهد. این در حالی است که با وجود برخی از شایعات رکود، مسئله برگزیت، جنگ های تجاری و تعرفه ها هزینه کرد در این بخش در سال ۲۰۱۹ میلادی با رشد روبرو خواهد شد.

گفته می شود که هزینه کرد از بخش های اشباع شده مانند تلفن های همراه هوشمند، رایانه های شخصی و زیرساخت مرکز داده ها به خدمات کلود و ابزارهای اینترنت اشیاء تغییر پیدا کند. فناوری اطلاعات، دیگر پلت فرمی برای توانمند کردن سازمان ها برای کسب و کار آنها نیست؛ بلکه این فناوری در حال تبدیل شدن به موتوری برای حرکت دادن کسب و کارها است.

زمانی که تجارت دیجیتال و اکوسیستم های تجارت دیجیتال به جلو حرکت می کنند، فناوری اطلاعات بعنوان ابزاری برای متصل کردن تجارت ها به یکدیگر استفاده خواهد شد. بر پایه این گزارش، مجموع هزینه کرد در بخش نرم افزار در سال جاری و آینده میلادی در کل ۴۶۶ میلیارد دلار برآورد شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  +    =  12