مانی کارت بانک ملت به زودی رونمایی می شود

مدیر طرح و برنامه بانک ملت خبر داد:

مدیر طرح و برنامه بانک ملت گفت: در حال حاضر طراحی و تولید سامانه بانکداری متمرکز با معماری فنی سرویس گرا توسط کارشناسان و مهندسان بانک و شرکتهای تابعه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،هادی سپانلو مدیر طرح و برنامه بانک ملت با اشاره به ویژگیهای بانکداری دیجیتالی گفت: بانکداری دیجیتال علاوه بر اینکه نیازمند سامانه های متمرکز با قابلیتهایی نظیر omni channel و ارایه APIها می باشد نیازمند بازنگری در فرایندهای اجرایی بانک  و همچنین ارتقا فرهنگ سازمانی با رویکرد مشتری محوری حداکثری می باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر موارد فوق تجزیه و تحلیل داده های مرتبط با مشتریان به منظور درک هر چه بهتر نیازمندیهای ایشان با متدولوژیهای پیشرفته نظیر BIG DATA از دیگر مواردیست که باید به آن اشاره کرد.

مدیر طرح و برنامه بانک ملت با اشاره به رونمایی از سایت جدید بانکداری اینترنتی ملت افزود:  این سایت طی روزهای در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


وی عنوان کرد: این سایت  هم از بعد ظاهر و هم از نظر تجربه مشتری تغییرات صد در صدی دارد، از جمله دارای دو میز کار متفاوت می باشد که حسب نظر کاربر قابل انتخاب است.

سپانلو با اشاره به اینکه هم اکنون توسعه محصولات همراه بانک و همراه پلاس در دستور کار بانک ملت است گفت: در این زمینه در چند روز آینده مانی کارت بانک ملت را رونمایی خواهیم کرد که یک نوع کارت اعتباری تجدید پذیر است.  
وی در پایان به برنامه های مهم سال 98 بانک ملت اشاره و تصریح کرد: در سال آینده ان شالله  شاهد بهره برداری از بخشهای مهمی از سامانه متمرکز جدید بانک خواهیم بود ضمن آنکه برای  بانکداری اجتماعی نیز برنامه های خوبی داریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄    =  7