کارگاه paintech با حضور بنیانگذاران zoodfood و دکمه

صادق فرامرزی بنیانگذار paintech در کارگاه پین تک در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک تاکید کرد: paintech هدفش حمایت از استارت آپ ها در زمان رشدشان نیست بلکه آن ها را در نقطه سقوط در میابد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، صادق فرامرزی بنیانگذار paintech در کارگاه پین تک در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک اظهارداشت: یکسال پیش که طرح paintech را با عنوان درد فناوری مطرح کردیم تلاشمان آن بود تا نه فقط شتابدهنده استارت آپ ها باشیم بلکه در نقطه ای که استارت آپ ها در آستانه شکستند با آن ها باشیم.

وی با تاکید براینکه چه بسا ایده هایی که خوب باشند اما به دلیل عدم بیزینس مدل ها نتوانسته اند آنچه را که در پی آن بودند را محقق کنند گفت : پین تک مرجعی برای  جمع آوری شکست ها  و راه حل هایی برای جلوگیری از تکرار شکست در حوزه های مختلف خواهد بود.انستیتو پین تک  شرکت کارت اعتباری ایران کیش نیزکه مدتی است راه اندازی شده می تواند محلی برای این مرجع باشد، اما تاکید می کنم پین تک یک مفهوم است و ارتباطی با هیچ شرکتی ندارد.

از نکات قابل توجه این کارگاه حضور کیارش عباس زاده بنیانگذاز zoodfood بود که به عنوان یکی از استا رت آپ هایی که تجربه شکست داشته دراین جلسه حضور داشت او اظهار داشت : در هر کسب و کاری هم داشتن نیروی انسانی خوب اهمیت دارد و هم منابع مالی برای جذب نیروی انسانی .

عباس زاده به این مسئله که برای آغاز هر تجارتی باید به دونکته که چه چیزی برای مردم نیاز است و این مسئله که آیا آن نیاز را شخصی که می خواهد تجارت را آغاز کند می داند ، باید اشاره کردو گفت :د ر امور کسب و کارها ضمن آنکه می بایست به بحث تبلیغات توجه شود اما نباید بی هدف در این امر هزینه شود .

بنیانگذار zoodfood تاکید کرد :هیچ استارت آپی نباید دربرابر یادگیری و رشد مقابل کند .

روح الله پرنیان دیگر سخنران این کارگاه تجربیات شکست خود را در باره استارت آپ دکمه به عنوان شبکه اجتماعی  خرید در ایران بیان کرد او با بیان اینکه هفت سال است که دکمه مشغول به فعالیت بوده گفت : باید برای شروع هر کاری دانست که ایده خوب چیست و چه کسانی می توانند آن را انجام بدهند .

وی ادامه داد : داشتن تیم خوب مطلب بعدی است  که در کنار شناخت قوانین کار آن را باید دانست .

پرنیان اظهار کرد : تا زمانیکه در ماه ها یا حتی سال های نخست یک استارت آپ درآمد و هزینه های آن یکسان است این موضوع بیانگر موفقیت آن استارت آپ است چرا که استارت آپ ها از یک دوره به بعد رشد شان تابع نمایی پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه به راهکارهای جذب سرمایه استارت آپ ها پرداخت و گفت : به تواناییهای خود توجه کنید و آن ها را با ایده هایتان هماهنگ کنید.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

17  ⁄    =  17