برج میلاد میزبان همایش سالانه بانکداری الکترونیک/ بررسی آخرین تحولات صنعت بانکداری با حضور متخصصین

هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع انقلاب بلاک چین در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، برج میلاد در تاریخ های نهم و دهم بهمن ماه سال جاری میزبان هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با موضوع انقلاب بلاک چین است.

 تبیین و بررسی روندهای صنعت بانکداری و پرداخت با استفاده از فناوری‌ بلاک‌چین و روندهای بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، تبیین و بررسی تحولات ایجاد شده در حوزه فناوری اطلاعات با فناوری بلاک‌چین، موانع و چالش‌های پیش‌روی صنعت بانکداری و پرداخت  و تبیین و بررسی تحولات ایجاد شده در حوزه ارز رمزها و فضای جدید کسب و کار مالی از مهم ترین اهداف برگزاری همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت است.

فناوری زنجیره بلوک و دفاتر توزیع‌شده، رمز ارزها، سامانه‌های پرداخت جایگزین، فناوری‌های مالی، پرداخت و بانکداری باز، تقلب، پولشویی، کلاهبرداری و روش‌های مقابله با آن و تحول دیجیتال از مهم ترین محورهای این همایش است.

برگزاری بیش از 10 میزگرد تخصصی در حوزه بانکداری و الکترونیک در همایش هشتم

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی،  محمد جواد اذر جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ناصر حکیمی معاون فناوری های نوین بانک مرکزی، پائلو سیرونی صاحب نظر در حوزه نوآوری ارزی های دیجیتال و ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت انفورماتیک ف مهدی عبادی دبیر انجمن فین تک ایران، سهیل نیکزاد عضو هیات مدیره انجمن بلاک چین،سخنرانان مراسم افتتاحیه و روز نخست هشتیمن  همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در نهم بهمن ماه سال جاری هستند.

میزگردها و سخنرانان دیگر

همچنین میزگردهایی با موضوعات چالش های فعالان صنعت، چرا انقلاب و چرا بلاک چین؟، اتحاد استراتژیک بانک ها، با رمزینه ها چه کنیم؟ و نواندیشان فناوری های مالی، چالش ها و فرصت ها از دیگر برنامه های روز نخست همایش است.

قابل ذکر است؛ نیما امیرشکاری مدیر گروه بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی و بانکی، برت کینگ آینده پژوه و نظریه پرداز استرالیایی، ولی الله فاطمی صاحب نظر در نظام های پرداخت و کارستن بارچ معاون مدرسه مونیخ از مهم ترین سخنرانان روز دوم همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در برج میلاد است.

همچنین میزگردهای روز دوم با عناوین پرونده ای برای بانکداری باز، شناسایی تراکنش های مشکوک چالش های اجتماعی بانکداری الکترونیک درامدهای کارمزدی و بانکداری الکترونیک بانکداری آیا دیجیتال؟ برگزار خواهد شد.

مقاله برتر

در همایش دوروزه سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت نشست های تخصصی و علمی ویژه شرکت کنندگان توسط شرکت های معتبر در حوزه بانک و الکترونیک برگزار می شود و در حاشیه این همایش بزرگ شرکت های فعال در حوزه بانک و الکترونیک محصولات و یافته های خود را به شرکت کننده گان ارائه می دهند.

مقالات منتخب ارسال شده به این همایش نیز در پایان هر دوروز همایش ارائه و بررسی می شود و قرار است در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت مقاله برتر نیز انتخاب شود.

مراسم افتتاحیه

مراسم افتتاحیه هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه روز نهم بهمن ماه با سخنرانی علی دیواندری، رییس پژوهشکده پولی و بانکی و دبیر همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت آغاز می‌شود؛ لازم به ذکر است که در حاشیه این همایش، نمایشگاهی تخصصـی جهت معرفی دستاوردهای سازمان های ارائه‌کننده خدمات بانکی کشـور در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه علاوه بر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، شرکت هایی که در زمینه ارائه خدمات بانکی فعالیت دارند جهت معرفی خدمات، محصولات و توانمندی های خود حضور خواهند داشت.
علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به نشانی http://conf.mbri.ac.ir مراجعه کنند.

خبرنگار، کبری محمدی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  8