رتبه ۵۷ گروه بهسازان در میان صد شرکت برتر کشور/ به پرداخت در پله ۵۷ ایستاد

در ارزیابی IMI100 سال 97

گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا در ارزیابی IMI100 سال 97 در میان صد شرکت برتر کشور رتبه 57 را کسب کرد. در همین حال شرکت به پرداخت در ارزیابی در رتبه 80 قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا در ارزیابی IMI100 سال 97  در میان صد شرکت برتر در رتبه 88 جای گرفت. این شرکت در سال گذشته نیز در رتبه 88 قرار گرفته بود. این گروه امسال توانسته با ارتقاع جایگاه فروش خود به مبلغ  12878میلیارد ریال در رتبه سوم قرار گیرد.

 گروه بهسازان به عنوان بازوی فناوری بانک ملت نقش پررنگ در ایجاد زیرساخت ها و لاین های کسب و کار بانک ملت داشته  و هم کنون  مبدل به یکي از بزرگترین مجموعه هاي تخصصی فناوري اطلاعات و خدمات بانکی کشور شده است.

در همین حال شرکت به پرداخت  ملت در ارزیابی IMI100 سال 97 در میان صد شرکت برتر کشور رتبه 57 را به دست آورد. این شرکت پرداخت یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا است و بیشترین سهم تراکنشی و پایانه های فروشگاهی را در میان شرکت های پرداخت دارد.

شایان ذکر است اهداف همایش  IMI-100معرفي شركت‌هاي برتر ايران، گردهمايي مديران ارشد شركت‌هاي دولتي و خصوصي كشور با هدف افزايش سطح همكاري‌هاي في‌مابين،  ايجاد زمينه براي تعامل بيشتر مديران و سياست‌گذاران اقتصادي كشور با مديران بنگاه‌هاي اقتصادي، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی،  تولید اطلاعات در مورد بنگاه های اقتصادی کشور و شفاف سازی فضای کسب و کار است. سازمان‌مديريت‌صنعتي از سال 1377 رتبه‌بندي شركت هاي برتر ايران را هر ساله انجام داده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  14