برنامه هشتمین همایش بانکداری الکترونیک منتشر شد

برنامه‌ سخنرانی‌ و میزگردهای مراسم هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، برنامه سخنرانی‌ها، میزگردها و مراسم‌های ارائه محصولات در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که با شعار انقلاب بلاک‌چین و با هدف بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیک در تاریخ ۹ و ۱۰ بهمن ماه برگزار می‌شود، منتشر شد؛ از جمله محورهای این همایش می توان به فناوری زنجیره بلوک و دفاتر توزیع‌شده، رمز ارزها، سامانه‌های پرداخت جایگزین، فناوری‌های مالی، پرداخت و بانکداری باز، تقلب، پولشویی، کلاهبرداری و روش‌های مقابله با آن و تحول دیجیتال اشاره داشت.

مراسم افتتاحیه هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه روز نهم بهمن ماه با سخنرانی علی دیواندری، رییس پژوهشکده پولی و بانکی و دبیر همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت آغاز می‌شود؛ از دیگر سخنرانان این همایش باید به عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی و محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره داشت.

لازم به ذکر است که در حاشیه این همایش، نمایشگاهی تخصصـی جهت معرفی دستاوردهای سـازمان های ارائه‌کننـده خدمات بانکی کشـور در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه علاوه بر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، شرکت هایی که در زمینـه ارائه خدمات بانکی فعالیت دارند جهت معرفی خدمات، محصولات و توانمندی های خود حضور خواهند داشت.

همچنین قرار است در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت مقاله برتر نیز انتخاب شود؛ علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دریافت فایل

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  ⁄  8  =