همکاری موسسه استانداردهای بریتانیا با استارتاپ بلاک چین برای شفافیت زنجیره تامین

به گزارش یک خبر رسمی در ۲۴ ژانویه، سازمان استانداردهای ملی و موسسه استاندارد بریتانیا (BSI)، با شرکت بلاک چین OriginTrail برای افزایش شفافیت زنجیره تامین همکاری کرده‌است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، موسسه استاندارد بریتانیا که از سال ۱۹۰۱ فعالیت خود را شروع کرده است و طبق گزارش‌ ها در سال ۲۰۱۷ درآمدی به مبلغ ۴۷۳ میلیون پوند (حدود ۶۱۶ میلیون دلار) دارد می‌گوید که این شرکت می‌خواهد از پروتکل مبتنی بر بلاک چین شرکت برای ارتقای کسب و کارها استفاده کند تا ثابت شود که زنجیره‌های تامین آن‌ها مطابق با مقررات مختلف است.

این مشارکت یکی از چند موردی است که استارتاپ OriginTrail در سال گذشته با تکمیل عرضه اولیه سکه خود (ICO) در ژانویه گذشته، استحکام یافته‌است.

Howard Kerr، مدیر اجرایی موسسه BSI در خبر رسمی منتشر شده اظهار داشت: در دنیای بهم‌پیوسته، شفافیت و قابلیت پیگیری در سراسر زنجیره تامین حیاتی است.

وی افزود: این شراکت استراتژیک قصد دارد تا مشتریان خود را با توانایی نشان دادن اعتبار انطباق آن‌ها از طریق سوابق دیجیتال ارزیابی‌ها و گواهی‌ها که از BSI به دست آمده اند، نشان دهد.

در عمل، شراکت بر پنج حوزه کلیدی متمرکز خواهد بود. این موارد، طبق گزارش ها، به مشتریان BSI در رسیدگی استانداردهای مقررات، مدیریت ریسک کسب‌وکار و یادآوری محصول و کسب اطلاعات و داده های بیشتر از زنجیره‌های تامین جهانی کمک خواهد کرد.

مشتریان در حال حاضر قادر به درخواست برای خدمات بلاکچین هستند که موسسه BSI از آن به عنوان موجود بودن در مرحله پیش از انتشار در زمان اعلام آن توصیف می کند.

همانطور که قبلا در خبرها اعلام شد، در سطح جهانی، فناوری بلاک چین در حال پیشرفت قابل‌توجهی در بخش زنجیره تامین است.

منبع : Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  65  =  68