کیف پول Blockchain.com محدودیت پشتیبانی از بیت کوین SV را تایید می کند

ارائه‌دهنده کیف پول و آمار ارزهای دیجیتال Blockchain.com، در روز ۲۲ ژانویه در یک پست وبلاگ اعلام کرد که حمایت جزئی از بیت کوین SV را آغاز کرده‌است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این محصول یک هاردفورک ستیزه جو از بیت کوین کش (BCH)، از ۱۵ نوامبر ۲۰۱۸ وجود داشته‌است، اما در هفته‌های پس از ایجاد آن دچار مشکلات فنی مختلفی شده‌است.

برخی از تامین کنندگان کیف پول و صرافی های رمزنگاری در ابتدا نسبت به این سکه جدید تردید داشتند و با اشاره به اینکه BSV مشکلات فنی زیادی دارد، باید به عنوان یک سرمایه‌گذاری با ریسک بسیار بالا نگریسته شود.

سایت Blockchain.com که سابقا Blockchain.info بود، روز سه‌شنبه تایید کرد که کاربران دارای برخی از گزینه‌های مشابه با BSV همانند چهار ارز دیجیتال میزبان دیگر خود یعنی بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش، اتریوم (ETH) و استلار (XLM) هستند.

این پست وبلاگ نوشت: ما از نزدیک پیگیر زنجیره بیت کوین SV یعنی (sic) هستیم و در حال حاضر حمایت محدودی را از تراکنش BSV ارائه خواهیم کرد. ما طرح‌هایی برای فعال کردن قابلیت عملکرد کامل BSV در این زمان نداریم.

پست وبلاگ ادامه داد: ما به نظارت بر فعالیت BSV ادامه خواهیم داد تا مشخص کنیم که چقدر این حمایت محدود را حفظ خواهیم کرد و اطمینان حاصل خواهیم کرد که شما را در هر گونه تغییر خدمات نسبت به این ارز دیجیتال به روز نگه داریم!

به عنوان بخشی از پشتیبانی این کیف پول برای ارزهای دیجیتال، کاربرانی که توکن های بیت کوین کش را در کیف پول Blockchain.com قبل از زمان انشعاب نگه‌داشته بودند، اکنون قادر خواهند بود از یک ابزار تفکیک سکه اختصاصی برای بازیابی تعادل دوبرابری BSV استفاده کنند.

این ابزار تقلید کننده که توسط Blockchain.com در سال ۲۰۱۷ استفاده شد، هنگامی بود که BCH از زنجیر BTC بیرون آمد.

در حال حاضر BSV/USD در حال خرید و فروش در حدود ۷۵.۸۰ دلار است که قیمت اولیه بازار برای آن در حدود ۸۸ دلار است.

براساس داده‌های CoinMarketCap، این دارایی اندکی پس از انتشارش به بالای ۲۴۳ دلار رسیده بود.

منبع : Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

69  +    =  77