لزوم ادامه توسعه کسب‌وکارها با وجود تحریم‌ها

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری Jade8 سنگاپور:

دیوید دسواس تاکید کرد: فین تک ها، ترندِ روز جهان هستند و تحول بزرگی را در عرصه پرداخت الکترونیک در جهان رقم خواهند زد، اهمیت فین تک ها باید از سوی کشورها درک شود و ضمن سرمایه گذاری بر آن موانع پیش روی توسعه آنها نیز برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دیوید دسواس، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری Jade8 سنگاپور درباره تاثیر تحریم‌های آمریکا بر بازار صنعت بانکداری و فناوری ایران گفت: تحریم، تحریم است و به دولت ها و سیاست آنها در قبال یکدیگر باز‌می گردد، روند کسب و کاری اما باید با قدرت ادامه پیدا کند.
 
وی افزود: تحریم مساله ای ژئوپلوتیک است و به اختلافات و مشکلات میان دولت ها بایکدیگر بازمی گردد، اما من فکر میکنم این موضوع اهمیتی ندارد و با جایگزین کردن سیاست های درست و مناسب می توانیم تاثیرات آن را به حداقل برسانیم.
 
دسواس در ادامه درباره پتانسیل فعالیت های فناورانه و همچنین توسعه فناوری های نوین در ایران گفت: پتانسیل و ظرفیت بازار فناورانه ایران بر هیچ سرمایه گذار خارجی پوشیده نیست، بازار 80 میلیون نفری ایران و همچنین موقعیت این کشور در کنار فاکتورهای دیگر منجر به آن شده است که در زمینه فناوری ایران بتواند در میان دیگر کشورهای خاورمیانه از پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.
 
وی افزود: با این وجود جوسازی های رسانه ای به ویژه در کشورهای اروپایی و آمریکا مانع از آن شده است که دید درست و مثبتی در خصوص فعالیت در زمینه فناوری در بازار ایران از سوی فعالان و سرمایه گذاران این عرصه وجود داشته باشد.
 
دسواس با بیان اینکه سرعت رشد و توسعه فناوری های نوین در ایران با بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان برابری می کند، تاکید کرد: سرمایه گذاران در کشورهای مختلف باید به ایران بیایند و با چشمان خود شرایط ایران را ببینند و به سرمایه گذاری و بهره مندی از بازار ایران اقدام کنند.
 
وی با اشاره به اینکه اصلاحاتی نیز باید در عرصه بازارفناوری های نوین در ایران صورت بگیرد و موانع در این زمینه برداشته شود، گفت: مردم ایران باید مهارت های خود را در زمینه بهره مندی از فناوری های نوین و همچنین حضور در بازار کسب و کارهای این حوزه ارتقا ببخشند.
 
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری Jade8 سنگاپور تاکید کرد: فین تک ها، ترندِ روز جهان هستند و تحول بزرگی را در عرصه پرداخت الکترونیک در جهان رقم خواهند زد، اهمیت فین تک ها باید از سوی کشورها درک شود و ضمن سرمایه گذاری بر آن موانع پیش روی توسعه آنها نیز برداشته شود.

 

منبع: فابانیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  ⁄    =  2