پی‌پال به کارمندان دولت تعطیل شده آمریکا کارت اعتباری ۵۰۰ دلاری می‌دهد

شرکت کارت اعتباری «پی‌پال» پیشنهاد ارائه کارت اعتباری 500 دلاری به کارکنان دولتِ تعطیل شده آمریکا را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از فاکس بیزینس، پی پال روز گذشته جمعه اعلام کرد که آمادگی آن را دارد که به کارکنان دولت آمریکا که اخیرا به دلیل اختلاف بر سر تصویب بودجه میان کنگره و دولت، به مرخصی بدون حقوق رفته اند کارت اعتباری 500 دلاری ارائه کند.
 
تعطیلی دولت آمریکا که از امروز شنبه وارد ششمین هفته خود می شود. این برای نخستین بار است که تعطیلی دولت آمریکا تا این اندازه طولانی می شود. اختلاف میان دولت و کنگره آمریکا بر سر بودجه مربوط به ساخت دیوار در مرز مکزیک است.
 
به همین همنظور، کارمندان دولت آمریکا برای بهره مندی از کمک مالی بدون بهره، باید در استخدام دولت این کشور باشند و حساب کاربری پی پل آنها در وضعیت مناسبی باشد، علاوه بر آن، آنها می توانند درخواست حساب کاربری پی پل ارائه دهند.
 
شرکت پرداخت آنلاین پی پال اعلام کرد واریز پول به حساب کارمندان دولت سه روز کاری زمان خواهد برد.
 
هنوز مشخص نیست که تعطیلی دولت آمریکا چه زمانی به پایان خواهد رسید. روند تعطیلی دولت آمریکا با پایان سال مالی این کشور و عدم تصویب بودجه در کنگره در تاریخ 22 دسامبر گذشته آغاز شد.
 
علی رغم اینکه سه چهارم دولت آمریکا همچنان در حال فعالیت است اما 800 هزار کارمنددولت این کشور تحت تاثیر این تعطیلی قرار گرفته اند و نیمی از آنها به مرخصی بدون حقوق رفته اند و بیش از نیمی دیگر در حال کار بدون حقوق در دولت هستند.
 
کارمندانی که در دوران تعطیلی دولت آمریکا به کار خود ادامه دهند دستمزد دریافت خواهند کرد اما مشخص نیست که کسانی که به مرخصی رفته اند، حقوقی دریافت کنند یا نه.
 
بر همین اساس، 5 نهاد فدرالی و قانون گذاری در آمریکا از بانک های این کشور خواسته اند که با کارمندانی که تخت تاثیر این تعطیلی قرار گرفته اند همکاری داشته باشند.
 
پی پال، یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیک و سامانه انتقال وجه الکترونیکی فعالیت می کند. سامانه پی پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی فراهم کرده است. پی پال یکی از بزرگترین شرکت های پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است که در سال 1998 تاسیس شد.
 
پی‌پال در ۱۹۰ بازار فعالیت می‌کند و بیش از ۲۳۲ میلیون حساب دارد که بیش از ۸۷ میلیون آن فعال هستند. پی‌پال به مشتریان اجازه می‌دهد تا به ارسال، دریافت و نگهداری پول در ۲۴ ارز مختلف بپردازند. پی‌پال در ۲۱ کشور دفتر منطقه‌ای دارد.

 

منبع: فابانیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  24