مالکیت paintech برای هیچ شرکتی نیست

مدیر عامل ایران کیش:

صادق فرامرزی بنیانگذارPAINTECH ‌گفت : شرکت ها و بیزنس هایی که رشد می کنند و یا در مرحله رشد هستند صاحب زیاد دارند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، صادق فرامرزی در نشست فیناپ که با عنوان Paintech برگزار می شد گفت: من تعریفی از آن سیب استیو جابز دارم آن را به همان هبوط و آمدن انسان از بهشت به زمین تعبیر می کنم . زمانی که دانستن،  آرامش بهشت را به دردهای زمینی تبدیل کرد ما این سیب دانایی را گاز زدیم و اکنون باید در جزیره ای که فرود آمدیم  دست و پا بزنیم و جلو برویم.

وی گفت : مالکیت PAINTECH  برای هیچ شرکتی نیست در واقع این واژه مفهومی است تا همیشه بتوانیم از آن استفاده کنیم. در حال حاضر در شرکت ایران کیش یک بخش ویژه دراین ارتباط با عنوان انستیتو پین تک راه اندازی شده است و دوستانی که در چارچوب اهداف pAINTECHمی گنجند می توانند حضور بیابند. در این جا می توانیم تا جایی که می شود به استارت آپ ها کمک کنیم.

بنیانگذارPAINTECH ‌گفت : شرکت ها و بیزنس هایی که رشد می کنند و یا در مرحله رشد هستند صاحب زیاددارند! الان هم همینگونه است  ما شرکت و سازمان های مختلفی داریم که در واقع خودشان را پشت استارت آپ های رو به رشد می دانند ولی کافی است که این مرحله رشد تمام شود و مرحله سقوط برسد درست مثل زندگی مان اینگونه وقت ها کمتر کسی است که پیشمان بنشیند و دستمان را بگیرد اما paintechو انستیتوpaintech قرار است در اینجا کنار آن سقوط کننده بنشیند ما قرار است در نقطه سقوط ایده قرار بگیریم.

مدیر عامل شرکت کارت اعتباری ایران خاطرنشان ساخت: در پین تک این نکته مطرح می شود که اکر ما جای آن استارت آپ در نقطه شکست بودیم  چه می کردیم؟ این راهکارها به مرور جمع شوند و می توانند مرجعی شوند برای اینکه در آینده بدانیم که برای حرکت از سقوط به صعود چه باید کرد؟

وی در اظهاراتی به مناسبت نشست فیناپ که با عنوان Paintech برگزار می شد گفت: قرار است ما دردهای استارت آپ ها را بشنویم. در کنار بقیه که شکست خورده اند بنشینیم  و در ادامه موارد را طبقه بندی ومستند کنیم. مطمئنم از داخل همان ها عوامل یپروزی بیرون می آید.

شرکت های استارت آپ که از آن ها یاد می کنیم شرکت هایی هستند که عموما جوانند، ریسک بالایی می پذیرند سرعت و جراتشان بالاست و خیلی بهتر از ما شرکت هایی هستتند که سنگین جلو می روند اما اشتباهاتشان نیز بالاست .

 

منبع: ایران کیش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

51  −    =  45