مقایسه میزان تولید ناخالصی ملی ۱۰ اقتصاد برتر جهان در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۳۰/ چین، هند و آمریکا در صدر +اینفوگرافی

تازه ترین پیش بینی بانک چندملیتی استاندارد چارتر که مقر اصلی آن در لندن است، نشان می دهد که اقتصادهای نوظهور امروز، مراکز قدرتمند اقتصادی فردا هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از فابانیوز، به نقل از  isualcapitalist، در این پیش بینی آمده است که کشورهای توسعه یافته ای مانند اندونزی، ترکیه، برزیل و مصر همگی در حال بالا رفتن از پلکان توسعه و ترقی هستند و تا سال ۲۰۳۰ برآورد شده است که ۷ اقتصاد برتر جهان از تعداد کل ۱۰ اقتصاد بزرگ از نظر میزان تولید ناخالصی ملی در میان بازارهای نوظهور قرار دارند.

بر این اساس، چین با ۶۴.۲ تریلیون دلار تولید ناخالصی داخلی در صدر فهرست بزرگترین اقتصاد جهان در سال ۲۰۳۰ میلادی قرار دارد. پس از آن هند در مرتبه دوم قرار گرفته است و پیش بینی شده است که میزان تولید ناخالصی داخلی آن به ۴۶.۳ تریلیون دلار خواهد رسید.

آمریکا با ۳۱ تریلیون دلار جی‌دی‌‍پی ، اندونزی با ۱۰.۱ تریلیون دلار، ترکیه با ۹.۱ تریلیون دلار و برزیل با ۸.۶ تریلیون دلار در رده های بعدی این فهرست قرار دارند.

مصر با ۸.۲ تریلیون دلار، روسیه با ۷.۹ تریلیون دلار، ژاپن با ۷.۲ تریلیون دلار و آلمان با ۶.۹ تریلیون رتبه های بعدی این رتبه بندی را به خود اختصاص داده و لغب ۱۰ اقتصاد برتر جهان در سال ۲۰۳۰ را کسب کرده اند.

مقایسه ۲۰۱۷ با ۲۰۳۰

برای اینکه توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه کنیم، این پروژه ها را با اطلاعات اخیر صندوق بین المللی پول در زمینه میزان تولید ناخالصی داخلی در سال ۲۰۱۷ مقایسه کرده ایم. که در ادامه به آن اشاره کرده ایم:

صعود بازارهای نوظهور

بر این اساس، مصر به عنوان یکی از بازارهای صعودی نوظهور به روند توسعه خود ادامه می دهد و به پروژه های آینده از سوی دیگر بانک ها و نهادهای بین المللی می پیوندد.

تا سال ۲۰۳۰، هند نیز به دومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل می شود در کنار هند به پرجمعیت ترین کشور جهان نیز تبدیل می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  −    =  35