برگزاری دوره آموزشی ⁧سبکاد در زیر مجموعه هلدینگ بهسازان فردا

مرکز نوآوری پل‌وینو برای برگزاری دوره آموزشی ⁧سبکاد در زیر مجموعه هلدینگ بهسازان فردا امروز رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رویدادهای سبکاد به‌طور کلی شامل چهار بخش آموزش، تحقیق، اجرا و پروژه اجرایی هستند و خدمات خرد، خدمات مالی شرکتی، خدمات اختصاصی‌سازی شده، فناوری دفاتر کل پراکنده، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی به‌عنوان حوزه‌های اصلی مورد توجه قرار می‌گیرند.

افراد شرکت‌کننده در رویداد از خدمات تخصصی و مربیگری مرکز نوآوری پل‌وینو بهره‌مند می‌شوند. همچنین فرصت‌های همکاری برای افراد و تیم‌های برتر با این مرکز یا سایر شرکت‌های گروه بهسازان فردا فراهم خواهد شد.

شالباف معاون توسعه کسب‌وکار مرکز نوآوری پل‌وینو درباره فرایند تجهیز این مرکز در دو ماه گذشته صحبت کرد و گفت: «مکان این مرکز نوآوری توسط بانک ملت در اختیار ما قرار گرفت.»

شالباف ادامه داد: «شناسایی مجموعه‌‌هایی که بتوانند در این مرکز مستقر شوند کار سختی بود و از دو ماه پیش، بعد از فراخوان و ثبت نام ۲۰۰ نفر توانستیم از بین آنها ۳۳ کارآموز را انتخاب کنیم.»

دکتر حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا نیز در این رویداد گفت: «صنعت بانکی جزو شش صنعت باثبات دنیاست که ۹۰ درصد خانوارها در کشورهای پیشرفته با آن سروکار دارند و تا زمانی که بانک هست این حوزه ثبات دارد. اما با ورود مجموعه‌های جدیدی با نام فین‌تک‌ها،  برخی از بانک‌هایی که سنتی عمل می‌کردند، خطری را احساس کردند.»

او ادامه داد: «ما در مجموعه بانک ملت، از حدود دو سال و نیم پیش دغدغه‌ جدی داشتیم و آن را پیش بردیم؛ آن هم ضرب‌الاجلی بود که ما برای همه ۹ شرکت هلدینگ بهسازان گذاشتیم تا دانش‌بنیان شوند، برای ایجاد مراکز نوآوری برای آنها برنامه‌ریزی کردیم و اولین استارت‌آپ‌فکتوری را با سرمایه‌گذاری به‌پرداخت در دانشگاه امیرکبیر ایجاد کردیم.»

در ادامه رونمایی از مرکز پل‌وینو مرتضی نجف، معاون فناوری اطلاعات بانک ملت گفت: "کسب‌وکارهای امروز با آی‌تی عجین شده‌اند و در صورت استفاده از روش‌های عقلانی، می‌توانند نیازهای مردم را برطرف کنند."

او ادامه داد: "نیاز به نوآوری و خلاقیت‌ به معنی الزام آوردن همه لبه‌های تکنولوژی به صنعت بانکداری ما نیست بلکه این موضوع باید متناسب با نیازها و زیرساخت‌های کشور باشد. گروه بانک ملت نیز بر این است تا از تجربیاتی که به دست آورده، بتواند این مرکز نوآوری را توسعه دهد."

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  42