امکان پس گرفتن کانال‌های پرمخاطب در «آی‌گپ» فراهم شد!

ایجاد امکانی جنجال آفرین در یک پیام رسان داخلی؛

شرایطی در پیام‌رسان آی‌گپ فراهم شده تا مدیران کانال‌های پرمخاطب، بتوانند کانال خود را در این پیام رسان از افراد پس بگیرند و مدیریت آن را بر عهده داشته باشند. با اینکار برندی که طی سالها فعالیت در بین عموم مردم شناخته شده است، به صاحبان اصلی آن بازگردانده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی آی‌گپ؛ یکی از راه‌های کسب درآمد در دنیای امروز، تبلیغات از طریق کانال‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی گوناگون است. هر چقدر کانال‌ها و صفحات مختلف دنبال کننده بیشتری داشته باشند، قیمت تبلیغات بیشتر خواهد شد. در حال حاضر و با گسترس پیام رسان‌های داخلی بازار کانال‌های مختلف و تبلیغات گرفتن در این بخش هم حسابی داغ شده است. این کانال‌ها اما در بیشتر مواقع توسط مدیران اصلی ساخته نشده و افراد دیگر تنها از اسم یک کانال مشهور استفاده می‌کنند.
 
پلتفرم آی‌گپ طوری طراحی شده که روی وب ، ویندوز، مک و لینوکس امکان انتشار تولید محتوا به ادمین را می دهد. همین کار باعث شده تا تولید و انتشار مطالب به راحتی صورت گیرد و از کانال های این پیام‌رسان استقبال شود.
 
در همین راستا پیام رسان آی‌گپ تلاش کرده تا با یک روش ساده کانال‌های پرمخاطب در دیگر شبکه‌های اجتماعی را با کانال اصلی همسان کند.  در نتیجه اگر قصد شروع فعالیت در پیام‌رسان آی‌گپ را دارید و با در دسترس نبودن آی‌دی‌های مربوط به برندتان مواجه هستید؛ می‌توانید برای بازگردانی شناسه (آی‌دی) موردنظرتان اقدام کنید که برای اینکار البته چند شرط لازم است. اول اینکه شناسه در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها بنام درخواست کننده ثبت شده باشد. هم چنین کانال مربوطه باید حداقل ۱۰۰ محتوا منتشر شده داشته باشد. از تاریخ انتشار اولین محتوا حداقل یکسال گذشته باشد و تعداد کاربران کانال حداقل ۵۰۰ نفر باشد  و به عنوان یک کانال فعال شناخته شود. نکته مهم دیگر اینکه شناسه درخواستی هم نام دامنه کامل سایتی باشد که متعلق به درخواست کننده است.
 
با این شرایط و با پر کردن یک فرم ساده، باز پس گیری کانال‌های پرمخاطب و بازگرداندن آن به صاحبان اصلی کانال به راحتی امکان پذیر است. در حال حاضر کانال‌های زیادی با اسامی ‌مشابه ثبت شده که هیچ ارتباطی با مدیران وبسایت‌ها، صفحات اینستاگرام و کانال‌های پرمخاطب در دیگر شبکه‌های اجتماعی ندارد.

 

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =