نیمی از خسارت بیمه جانباختگان پرداخت شده است

با گذشت یکسال از وقوع سانحه سانچی؛

سخنگوی شرکت ملی نفتکش از پرداخت نیمی از خسارت بیمه جانباختگان­ حادثه کشتی سانچی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محسن بهرامی ­گفت: در بخش ارزی پرداخت حقوق و مزایا از سوی موسسات بیمه‌گر در حال انجام است و اکنون بیمه نیمی از خانواده‌های جانباختگان ­­تکمیل شده و چک خود را دریافت کردند؛ ­شرکت نیز سعی کرد مبلغ را به صورت اسکناس تهیه و در اختیار خانواده‌ها قرار دهد.

وی افزود: ما سعی کردیم حداکثر کمک را به خانواده‌ها داشته باشیم و در این رابطه وکیلی برای انحصار وراثت در نظر گرفتیم و در حال حاضر چیزی به عنوان معوقه از طرف شرکت باقی نمانده است.

سخنگوی شرکت ملی نفتکش با بیان اینکه نیم دیگر خانواده‌های جانباختگان ­­که هنوز بیمه خود را دریافت نکرده‌اند به دلیل بحث انحصار وراثت بوده و یا اینکه خودشان تاکنون اقدام نکرده‌اند، گفت: ما همچنین حق و حقوق اداری و پاداش پایان خدمت و سنوات این جانباختگان ­­را پرداخت می‌کنیم و سعی کردیم که مستمری بیش از رقم قانونی پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه تحریم کار را سخت کرده است افزود: شرکت به این بهانه، ­ کار را متوقف نکرد و مستقلا نسبت به تداوم روند کار اقدام کرده است، زیرا این دریانوردان نان‌آور خانواده خود بودند بنابراین سعی می‌کنیم، تا جای ممکن خانواده‌های جانباختگان به لحاظ مالی مشکلی نداشته باشند.

 

 

 

منبع:ایبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  1