انجمن اقتصادی امریکا در زمینه رمزنگاری و بلاکچین سخنرانی ارائه می دهد

انجمن اقتصادی آمریکا (AEA) در روز ۴ ژانویه به عنوان بخشی از نشست سالانه خود، میزبان چهار سخنرانی اختصاصی در زمینه ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین خواهد بود.این نشست موسوم به “بلاکچین و Tokenomics“، چهار مقاله دانشگاهی را از منابع مختلف پوشش خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این نشست به میزبانی گروه آکادمیک انجمن Econometrics و به ریاست Lin William Cong، استادیار اقتصاد در دانشکده تجارت Chicago Booth برگزار می‌شود.

AEA یک نهاد بزرگ در حوزه اقتصاد ایالات‌متحده و فراتر از آن است و مجله معروف نقد اقتصادی آمریکا (American Economic Review) را منتشر می‌کند.

ظهور رویدادی که به حوزه ارزهای دیجیتال و همچنین بلاک چین اختصاص‌داده‌شده، برای این سازمان قابل‌توجه است و نشانه‌ای از افزایش جریان اصلی این فن‌آوری هاست.

چهار مقاله برای جلسه ۴ ژانویه شامل عناوین زیر است:

استخراج غیرمتمرکز در استخرهای متمرکز
ارزهای دیجیتال: واقعیت های صاحب سبک روی یک ابزار قابل اعتماد جدید
تئوری ICO ها: تنوع، نمایندگی و عدم تقارن اطلاعات
Tokenomics: جبران پویایی برای سهم غیر متمرکز

 

این مقالات طیف وسیعی از پدیده‌های خاص برای رمزنگاری را پوشش میدهند. برای مثال، مقاله دوم به بررسی این مساله می‌پردازد که چگونه آلتکوین ها می‌توانند سود خالص سرمایه گذاران را بازگردانند و آنها تا چه حد با عملکرد بیت کوین ارتباط دارند.

ماینینگ، موضوع مقاله خود کنگره، نیز یک موضوع مربوطه تحت شرایط کنونی است، چرا که قیمت بیت کوین در اواخر سال گذشته نشان‌دهنده یک دوره تغییرات شدید در این بخش بود.

منبع : Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  −    =  26