طرح بخشودگي جرائم تاخير تأديه مشتريان بدهکار بانک اقتصادنوين آغاز شد

بانک اقتصادنوين با درک فضاي حاکم بر اقتصاد کشور و با هدف حمايت از واحدهاي توليدي و صنعتي، طرح بخشودگي جرايم بدهي‌هاي معوق اين بانک را اجرا مي‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين طرح که از ابتداي دي‌ ماه 97 آغاز و تا 15 اسفند جاري ادامه خواهد داشت، جرايم تاخير تاديه در صورت تسويه کامل بدهي به صورت يکجا مورد بخشش قرار خواهد گرفت.

در طرح بخشودگي جرايم بدهي‌هاي معوق بانک اقتصادنوين شرايط ويژه‌اي براي مشتريان داراي بدهي معوق اين بانک در نظر گرفته شده است، مشترياني که به هر دليل نتوانسته‌اند بدهي خود به بانک را در موعد مقرر پرداخت کنند فرصت خواهند داشت با شرايط اصلي قرارداد تسهيلاتي خود، نسبت به تسويه بدهي معوقشان اقدام کنند.

با اقدام مشتريان بدهکار براي تسويه بدهي قدرت تسهيلات‌دهي بانک اقتصادنوين افزايش خواهد يافت و اين بانک اين فرصت را خواهد داشت تا با بهره‌مندي از منابع حاصل از اين اقدام، منابع مورد نياز واحد‌هاي صنعتي و توليدي کشور را تامين و در اختيار فعالان اين بخش‌ها و ساير مشتريان قرار دهد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بيشتر در اين رابطه مي‌توانند به شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور مراجعه و يا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان اين بانک به شماره 48031000-021 تماس حاصل کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =