هفت مزیت استفاده از حساب پی پال برای خرید آنلاین

افراد بسیار در سراسر دنیا از حساب پی پال برای خرید آنلاین استفاده می‌کنند به عبارت دیگر، استفاده از حساب پی پال یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های پرداخت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پی پال یکی از بزرگترین درگاه‌های پرداخت در سراسر جهان است که برای پرداخت آنلاین و انتقال وجه اینترنتی استفاده می‌شود. پس از افزایش مشارکت یکی از بزرگترین سایت‌های خرید آنلاین یعنی ebay با پی پال، بازرگانان آنلاین در سراسر جهان از این درگاه برای پرداخت آنلاین حساب‌های اینترنتی و انتقال وجه به سراسر دنیا استفاده می‌کنند. مزیت استفاده از حساب پی پال برای خرید آنلاین بیش از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. کسانی که از حساب پی پال استفاده نمی‌کنند ممکن است برایشان جای سوال باشد که چرا بسیاری از افراد از حساب پی پال به عنوان تنها راه پرداخت و تسویه حساب‌های اینترنتی خود استفاده می‌کنند و راز محبوبیت این درگاه اینترنتی چیست؟ در این مقاله به بررسی هفت مورد از مهم‌ترین و بهترین موارد و مزیت استفاده از حساب پی پال برای خرید آنلاین می‌پردازیم.

۱. حفظ اطلاعات و امنیت کارت اعتباری

زمانی که برای افتتاح حساب پی پال اقدام می‌کنید لازم است برای تکمیل ثبت نام خود اطلاعات کارت بانکی و حساب بانکی خود را ثبت کنید. زمانی که ثبت نام شما تکمیل شد باید دقت داشته باشید که این اطلاعات را هرگز در جای دیگری استفاده نکنید و اطلاعات کارت بانکی خود را کاملا خصوصی نگه دارید. یکی از هفت مورد مزیت استفاده از حساب پی پال برای خرید آنلاین این است که امنیت شما در این فضای مجازی کاملا حفظ می‌شود و بدون این که اطلاعات شما در دسترس هکرها قرار بگیرد می‌توانید تجربه خرید امن اینترنتی را داشته باشید.

۲. قابلیت انعطاف پذیری بالا

 

اگر تجربه این مورد را داشته‌اید که در هنگام خرید اینترنتی کارت اعتباری شما از دسترس خارج شده باشد و نتوانسته‌اید خرید خود را کامل کنید باید بدانید با استفاده از حساب پی پال می‌توانید این مشکل را حل کنید. شما در حساب پی پال خود می‌توانید اطلاعات چندین کارت اعتباری متفاوت را وارد کنید و هر زمان که با مشکلی در هنگام خرید آنلاین روبه‌رو شدید از یک کارت دیگر خود استفاده کنید.

۳. انتقال وجه در محیطی امن

یکی از هفت مزیت استفاده از حساب پی پال برای خرید آنلاین و داشتن حساب در این فضای کاربری این است که شما به راحتی می‌توانید عملیات انتقال وجه را به سراسر جهان انجام دهید و برای این کار تنها نیاز است که هر دو طرف یک حساب پی پال داشته باشند. جالب است بدانید می‌توانید به راحتی تکان داد ماوس، به کلیه خیریه‌های معتبر در دنیا کمک مالی کنید. عملیات انتقال وجه در حساب پی پال بسیار ساده و راحت است و استفاده از حساب پی پال برای انتقال وجه کمک بسیار زیادی به صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما خواهد کرد.

۴. اپلیکیشن تلفن همراه

استفاده از اپلیکیشن پی پال که برای آیفون و سیستم عامل ios طراحی شده است یکی دیگر از هفت مزیت استفاده از حساب پی پال است. شما با داشتن حساب پی پال و نصب این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید به وسیله تلفن همراه خود کلیه عملیات خرید، پرداخت و نقل‌وانتقال اینترنتی را انجام دهید. برای استفاده از اپلیکیشن پی پال روی آیفون خود باید حتما از کد محرمانه‌ای که با نصب نرم افزار به شما داده می‌شود استفاده کنید. این برنامه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و اطلاعات شما هرگز مورد هک و دزدی قرار نمی‌گیرد. با استفاده از این برنامه در هر نقطه دنیا می‌توانید گردش حساب خود و عملیات انتقال وجه را به راحتی انجام دهید.

۵. شرکت در حراجی‌های آنلاین

 

هرگز نمی‌توان درباره پی پال صحبت کرد و حرفی از بزرگترین سایت حراجی دنیا یعنی ebay نیاورد. از آنجایی که شرکت پی پال همکاری بسیار زیادی با بزرگترین بازار حراجی آنلاین (ebay) دارد می‌توانید با خیال راحت در این سایت در مزایده‌های مختلف شرکت کنید و پرداخت‌های اینترنتی خود را در فضایی امن انجام دهید. از آنجایی که ebay از بیشتر صادرکننده‌های کارت‌های اعتباری پشتیبانی می‌کند می‌توانید مطمئن باشید با این مزیت استفاده از حساب پی پال برای خرید آنلاین و شرکت در حراجی‌های آنلاین Ebay هیچ مشکلی نخواهید داشت.

۶. بالاترین خدمات، بدون پرداخت هزینه!

یکی از بهترین مورد از هفت مورد مزیت استفاده از حساب پی پال برای خرید آنلاین ، هزینه رایگان عضویت در پی پال است. جالب است بدانید شما نیازی به پرداخت حق عضویت سالانه، کسر هزینه بابت تراکنش‌ها و هزینه خدماتی را که دریافت می‌کنید ندارید. شما تمام خدمات مربوط را بدون پرداخت سکه‌ای دریافت کنید.

۷. تخفیف‌های ویژه

آخرین مورد از لیست مزیت استفاده از حساب پی پال برای خرید آنلاین تخفیفاتی است که پی پال به مشتریان خود در هنگام خرید از خرده فروشی‌های آنلاین می‌دهد. کاربرانی که حساب پی پال استفاده می‌کنند می‌توانند با بازدید از سایت shopping.paypal.com آخرین پیشنهادات ویژه شرکت‌هایی مانند HP، Barnes & Noble، Wal-Mart، Nike و غیره را ببینند. به این ترتیب با داشتن حساب پی پال می‌توانید هر چه بیشتر در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. تمام کاری که برای استفاده از این تخفیفات نیاز دارید انجام بدهید این است که کد تخفیف ویژه‌ای که از صفحه خرید وب سایت پی پال دارید در قسمت مشخص شده کپی کنید و در هنگام سفارش خرید خود ثبت کنید.

 

منبع: نیک پرداخت

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  70