دلار به کانال ۷ هزار تومان باز می‌گردد/نبود ثبات سرمایه گذاری در صنعت پُرریسک ارز

بر اساس پیش بینی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس؛

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با پیش‌بینی کاهش دوباره نرخ دلار،‌ از بازگشت نرخ این ارز به کانال ۷ هزار تومان سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به روند رو به کاهش نرخ ارز در بازار، اظهار داشت: مبادلات پولی بین کشورها، ورود ارز به کشور و اقداماتی از این دست مجموعا باعث شد که دارندگان ارز در داخل کشور نگران کاهش ارزش دلار خود شوند. 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلار دیگر به عنوان پشتوانه برای افراد نیست، افزود: اقداماتی که در مورد دلار و ساماندهی ارزی صورت گرفته باید زودتر انجام می شد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه ساماندهی ارزی دیرتر از وقت مقرر عمل شده است، تصریح کرد:پیش بینی ها حاکی از این است که قیمت دلار باز هم سقوط خواهد کرد و در نهایت به کانال ۷ هزار تومان خواهد رسید.

جعفرزاده ایمن آبادی در پاسخ به این سوال که آیا امکان افزایش دوباره نرخ ارز وجود دارد؟ گفت: خیر فراز و نشیب نرخ ارز در ماه های اخیر باعث شده سرمایه گذاری در صنعت ارز پُرریسک باشد و کسانی که در خط دلالی هستند راضی نباشند که سرمایه های خود را به جایی بیاورند که روند صعودی – نزولی و فراز و نشیب زیاد دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه نرخ ارز در حال حاضر شیب زیادی پیدا کرده است، افزود: بنابراین احتمال افزایش قیمت ارز وجود ندارد و اکنون در بازار هم همه عمدتا فروشنده هستند.

 

 

 

منبع:ایبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  36